نکات ضروری در چیدمان خانه که باید بدانید

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر سالها است که تغییری در دکوراسیون منزل خود ایجاد نکرده‌اید وقت آن رسیده است که با این ایده‌های ساده دکوراسیون منزل خود را شیک‌تر کنید.
شیک و مدرن شدن دکوراسیون منزل

گاهی تغییرات کوچک می‌تواند تاثیر بزرگی در زیبایی دکوراسیون منزل داشته باشند. برای شیک و مدرن شدن دکوراسیون منزل ایده‌های گوناگونی وجود دارد که با هزینه کم می‌توانید از آن‌ها بهره مند شوید. با مجله دلتا همراه باشید.

استفاده از فرش‌ها و قالیچه‌های به اندازه

یکی از نکاتی که ممکن است در زیباسازی خانه زیاد مورد توجه قرار نگیرد استفاده از فرش‌ها یا قالیچه‌هایی است که از نظر اندازه متناسب با فضای داخلی خانه هستند. اگر به این نکته توجه نشود فضای خانه نامرتب به‌نظر می‌رسد و فرم و شکل زیبای خود را از دست می‌دهد. نکات مهم در مورد نگهداری از فرش را در مطلب فرش منزل خود را مثل روز اول نو کنید بخوانید.

شیک و مدرن شدن دکوراسیون منزل

قرار دادن تلویزیون در جای مناسب

با توجه به این که امروزه تلویزیون به یار همیشگی همه اعضای خانواده تبدیل شده، قرارگیری آن در جای مناسب اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. بهتر است تلویزیون را در جایی قرار دهید که از هر طرف خانه به راحتی قابل دیدن باشد تا از این طریق هم منزل شما زیباتر به‌نظر برسد و هم تمامی اعضای خانواده از تماشای آن لذت ببرند. مطالب بیشتر در مورد دکوراسیون دیوار تلویزیون را در مطلب بهترین ایده‌ها برای دکوراسیون دیوار تلویزیون بخوانید.

شیک و مدرن شدن دکوراسیون منزل

استفاده از آینه‌های بزرگ

اگر در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود از آینه‌های بزرگ استفاده کنید، علاوه بر آن که به شما وسعت دید می‌دهد روح و طراوت را از طریق بازتاب نور و بازتاب رنگ‌های اثاث و وسایل خانه به منزل شما هدیه می‌دهد. مدل‌های زیبا و جذاب آینه را در مطلب ۹ آینه دکوراتیو شیک و خاص برای منزل شما بخوانید.

استفاده از آینه‌های بزرگ

استفاده از رومیزی‌های زیبا و متنوع

استفاده از رومیزی‌های متنوع و رنگی برای میز ناهارخوری از طریق تغییر پس زمینه دکوراسیون داخلی، زیبایی فضای خانه را چندین برابر می‌کند. مخصوصا اگر میز ناهارخوری خارج از فضای آشپزخانه قرار گرفته باشد. برای دیدن رومیزی‌های زیبا به مطلب ۶ رومیزی زیبا و خاص برای دکور منزل شما سر بزنید.

استفاده از رومیزی‌های زیبا

استفاده از کوسن‌های زیبا

استفاده از کوسن‌های زیبا که با پارچه‌های خوش‌رنگ و طرح‌دار دوخته شده است باعث شیک و مدرن شدن دکوراسیون منزل شما می‌شود. البته در خرید یا دوخت کوسن‌ها سبک مبلمان و رنگ مبلمان از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. استفاده از رنگ‌های متضاد و رنگ‌های مکمل می‌تواند تاثیر این زیبایی را دوچندان کند.

علاوه بر آن تعداد کوسنی که استفاده می‌کنید باید متناسب با تعداد مبلمان باشد. بهتر است تعداد کوسن‌ها را طوری انتخاب کنید که طرح و رنگ مبلمان نیز دیده شود.

استفاده از کوسن‌های زیبا

پیشنهاد مطالعه: مطلب این ۵ وسیله را حتما از خانه خود دور کنید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۳:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۵:۲۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…