تکنیک‌های چاق شدن صورت با آرایش

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بسیاری از خانم‌هایی که صورت‌های لاغر دارند، مرتب به‌دنبال راهکارهایی هستند که به چاق شدن صورت آن‌ها منجر شود.
چاق شدن صورت با آرایش

اگر به‌دنبال راهکاری فوری برای چاق شدن صورت با آرایش هستید، راهکارهای این مطلب از مجله دلتا تکنیک‌های آرایشی لازم برای این کار را با روش‌های ساده به شما آموزش خواهد داد.

راه‌های چاق شدن صورت با آرایش

چاق شدن صورت با استفاده از رژ گونه

یکی از ضروری‌ترین لوازم آرایشی برای هر خانمی رژ گونه است، اما هر رژ گونه‌ای برای فرم صورت شما مناسب نخواهد بود. اگر صورت لاغر و کشیده‌ای دارید و می‌خواهید چاق‌تر به‌نظر برسید، باید از رژ گونه‌هایی استفاده کنید که رنگ روشن و تناژ ملایم دارند. این رنگ‌ها می‌توانند به راحتی باعث ایجاد توهم دیداری شده و کاری کنند که صورت شما چاق‌تر به نظر برسد.

نحوه زدن رژ گونه هم برای شما متفاوت خواهد بود. معمولا توصیه کلی این است که رژ گونه را باید روی برجستگی استخوان گونه یا روی خط آن زد تا بهترین نتیجه به دست آید. این قانون اما درباره کسانی که می‌خواهند صورتی چاق داشته باشند، صدق نمی‌کند. شما باید رژگونه را با استفاده از براش مخصوص خودش روی برآمدگی بالای خط گونه بزنید.

چاق شدن صورت با آرایش

کانتور صورت یکی از راه‌های چاق شدن صورت با آرایش

در زیرسازی آرایش، کانتورینگ صورت معمولا برای دادن فرم به چهره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کار معمولا با استفاده از پودرهای کانتور انجام می‌شود که رنگ تیره‌ای دارند. نکته‌ای که افراد دارای صورت لاغر باید به آن توجه کنند، این است که هر گونه تیرگی می‌تواند باعث لاغرتر دیده شدن صورت شما شود، مگر اینکه کانتور را محدود به نواحی درست کنید.

برای چاق شدن صورت با آرایش و استفاده از کانتور بهتر است تنها پیشانی و اطراف چانه‌ها را با استفاده از براش مخصوص، کانتور کرده و محو کنید. به هیچ‌وجه سراغ ناحیه گونه‌ها نروید.

چاق شدن صورت با آرایش

چطور از هایلایتر استفاده کنیم؟

هایلایتر یکی از ضروری‌ترین لوازم آرایشی برای خانم‌هایی است که به دنبال چاق شدن صورت با آرایش هستند. دلیل این مسئله هم به روشن و براق بودن این محصول آرایشی برمی‌گردد. به خاطر داشته باشید استفاده از رنگ‌های روشن در آرایش صورت لاغر باعث پهن دیده شدن آن خواهد شد. بنابراین هایلایتر از هر جهت برای شما ایده‌آل خواهد بود.

به ابروها توجه زیادی داشته باشید

یکی از موارد تاثیرگذار در چاق شدن صورت با آرایش ابرو است. در مورد آرایش ابروها اولین اصل پیدا کردن رنگ سایه یا مداد ابرو است. به‌خاطر داشته باشید که قانون روشن بودن رنگ‌ها اینجا هم صدق می‌کند. بنابراین اگر امکانش را دارید، به‌جای استفاده از سایه ابروی تیره، سراغ رنگ‌های روشن‌تر بروید.

چاق شدن صورت با آرایش

پیشنهاد مطالعه: مطلب مرتبط روش‌های فوق‌العاده موثر در درمان تیرگی پوست را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ژاله

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۰ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۸:۵۵ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۸:۲۱ ق٫ظ

    فوق العاده بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۴:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…