چگونه یک دکور زیبا و بی‌نظیر در خانه داشته باشیم؟

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شما می‌توانید با استفاده از نکات کلیدی و بسیار ساده خانه‌ای زیبا با دکوراسیون شیک و جذاب داشته باشید که در آن احساس آرامش کنید. 
چیدمان و دکوراسیون زیبای منزل

با ایده‌های مدرن و در عین حال ساده و ارزان می‌توانید دکوراسیون خانه را از یکنواختی و تکراری بودن خارج کنید، شیک شدن خانه کار چندان سختی نیست. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکاتی برای چیدمان و دکوراسیون زیبای منزل می‌پردازیم.

استفاده از گلدان‌های جدید

تعویض گلدان‌های قدیمی با گلدان‌های جدید می‌تواند نقش مهمی را در زیبایی فضای خانه ایفا نماید. استفاده از گلدان‌های جدید که در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی همچون سفالی، سرامیکی، فلزی و حصیری تولید و به بازار عرضه می‌شود در طراحی دکوراسیون داخلی منزل کمک قابل توجهی به شما خواهد کرد. برای دیدن گلدان‌های زیبا به مطلب ۵ گلدان شیک و جذاب در دکور منزل شما مراجعه کنید.

چیدمان و دکوراسیون زیبای منزل

نقش تغییر چیدمان مبلمان در زیبا کردن خانه

اگر به دنبال تغییری چشمگیر با هزینه‌ای کم هستید می‌توانید چیدمان مبلمان خود را تغییر دهید. برای این کار سعی کنید مبلمان را با فاصله‌ای کم حدود ۵۰ یا ۶۰ سانتی‌متر از دیوار و در زوایای جدیدتر قرار دهید. با این کار فضای داخلی خانه بزرگ‌تر و منظم‌تر به‌نظر می‌رسد.

چیدمان و دکوراسیون زیبای منزل

استفاده از لوسترها و یا آویزهای تزیینی

ایجاد فضای دراماتیک و زیبا با خرید و استفاده از لوسترها و یا آویزهای تزیینی امکان پذیر است. لوسترها و یا آویزهایی که از طریق آن می‌توان در فضای خانه سایه‌های مناسب و نورهای زیبا ایجاد کرد. مدل‌های زیبا و جذاب لوستر را در مطلب لوسترهای شیک و زیبا برای منزل شما ببینید.

لوسترها و یا آویزهای تزیینی

استفاده از رنگ متریال طلایی و یا رنگ طلایی

چنانچه قصد شما از تغییر دکوراسیون و چیدمان فضای داخلی خانه، زیبا و لوکس نشان دادن منزل و اسباب و اثاث آن است می‌توانید از رنگ متریال طلایی استفاده نمایید. این رنگ حس گران قیمتی و لوکس بودن را به شما القا می‌نماید.

اگر نتوانستید به علت هزینه‌هایی که برای شما ایجاد می‌کند از رنگ متریال طلایی استفاده کنید می‌توانید به جای آن از رنگ طلایی که همان کارکرد را دارد ولی هزینه کمتری را برای شما ایجاد می‌نماید، استفاده کنید. ایده‌های بیشتر برای استفاده از رنگ طلایی را در مطلب معجزه رنگ طلایی در دکوراسیون منزل بخوانید.

رنگ متریال طلایی و یا رنگ طلایی

ایجاد مکانی دنج

قسمت‌هایی از خانه که نسبت به مکان‌های دیگر آرام‌تر هستند مثل قسمت‌های تاریک خانه و کنار پنجره را به مکانی دنج برای استراحت و آرامش تبدیل کنید. برای این کار کافی است یک نیمکت ساده و یا یک صندلی راحتی همراه با یک میز و چند تابلو و نقاشی در این مکان قرار گیرد.

ایجاد مکانی دنج

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ مدل‌ پرده جدید و شیک برای پذیرایی منزل را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۴۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۵:۲۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ دی ۱۴۰۰ در ۱:۲۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…