ترفندهایی زیرکانه، برای تغییر چیدمان خانه

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معمولا اعضای خانواده بعد از گذشت چند وقت، فضای خانه را یکنواخت و تکراری دانسته و ترجیح می‌دهند که وسایل خود را تغییر دهند تا بتوانند دکوراسیون منزل خود را متنوع‌تر و جدیدتر کنند.
ترفندهای تغییر چیدمان خانه

بهتر است که با یادگیری ترفندهایی دکوراسیونی به تغییر چیدمان منزل پرداخته و با کمک همان وسایلی که در خانه دارید، فضای متنوع و متفاوت‌تری را چیدمان کنید. در این مطلب از مجله دلتا با شما هستیم تا به موضوع ترفندهای تغییر چیدمان خانه بپردازیم و شما را با راه‌های انجام این کار آشنا کنیم.

تغییر چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل

یکی از اولین راه های تغییر چیدمان منزل، ایجاد تغییراتی در چیدمان مبلمان است. به‌طور کلی شما باید با در نظر گرفتن معیارهای متفاوتی از جمله ابعاد دکوراسیون نشیمن، سبک و ابعاد مبلمان خود، ابعاد و اندازه فرش، محل قرارگیری دیوار و پنجره و غیره بتوانید تغییراتی را در چیدمان مبلمان خود ایجاد کنید.

در مورد چیدمان مبلمان پیش از این در مطلبی با عنوان ۷ روش جذاب برای چیدمان مبلمان در اتاق نشیمن شما را با انواع چیدمان مبلمان در دکوراسیون منزل آشنا کرده‌ایم.

ترفندهای تغییر چیدمان خانه

تغییر چیدمان وسایل دکوری

اگر در فضای خانه خود جای مانور زیاد و اساسی برای تغییر چیدمان منزل خود ندارید می‌توانید به سراغ وسایل دکوری و تزیینی بروید. این وسایل حتی با کوچک‌ترین تغییرات نیز می‌توانند حال و هوای دکوراسیون منزل شما را به‌طور کلی تغییر دهند.

شما می‌توانید با مطالعه مطلب ۵ راز برای چیدمان وسایل دکوری در منزل  ایده‌های فوق العاده‌ای را در زمینه تغییر چیدمان منزل با کمک وسایل تزیینی به دست آورید.

ترفندهای تغییر چیدمان خانه

تغییر چیدمان اتاق خواب

جدا از دکوراسیون نشیمن، بسیاری از افراد دوست دارند که دکوراسیون اتاق خواب خود را تغییر دهند. برای اینکه چیدمان زیباتری در اتاق خواب خود داشته باشید به مطلب ۵ نکته طلایی در چیدمان اتاق برای خواب راحت مراجعه کنید.

تغییر چیدمان اتاق خواب

چیدمان وسایل با توجه به نور منزل

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در تغییر چیدمان منزل میزان تابش نور خورشید به داخل خانه است. در این رابطه باید سعی کنید که در مرحله اول با تغییر چیدمان منزل و جابه‌جایی وسایل مانع تابش نور به داخل خانه نشوید. به همین دلیل هم همیشه باید سعی کنید که کناره‌های پنجره را خالی نگه داشته و از قرارگیری وسایلی با ارتفاع زیاد اجتناب کنید.

چیدمان وسایل با توجه به نور منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب آپارتمان کوچک خود را بزرگ‌تر نشان دهید را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…