این ۷ وسیله‌ خانه شما را شیک و خاص می‌کنند

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین کارها برای خانم‌های خانه، چیدمان و دکوراسیون منزل است. برای داشتن منزل شیک نیازی به هزینه ندارید کافی است کمی سلیقه به خرج دهید.
بهترین وسایل برای چیدمان شیک منزل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد وقتی وارد خانه‌ای شده‌اید ذوق و سلیقه‌ای که در چیدمان و دکوراسیون منزل به کار رفته است شما را به وجد آورده است. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی بهترین وسایل برای چیدمان شیک منزل می‌پردازیم.

 مبلمان شیک

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وسایل هر خانه‌ای مبلمان هستند که در نگاه اول مخاطب را به خود جذب می‌کنند. انتخاب یک مبل درست و شیک برای خانه می‌تواند اولین قدم موفق برای داشتن خانه‌ای شیک و لوکس باشد.

در انتخاب مبلمان باید آیتم‌های زیادی از جمله سبک فضا، متراژ، رنگ، بودجه و موارد این چنینی را بررسی کرد که اگر به تمامی این موارد در زمان انتخاب مبل توجه داشته باشید بدون شک بهترین و مناسب‌ترین مبلمان را برای دکوراسیون داخلی خانه خریداری خواهید کرد.

بهترین وسایل برای چیدمان شیک منزل

انواع قفسه و شلف

یکی دیگر از مواردی که کمتر خانه‌ای به آن توجه می‌کند استفاده از قفسه و شلف برای دکوراسیون خانه است. با استفاده از انواع قفسه و شلف متناسب با دکوراسیون داخلی خانه می‌توان از حداکثر فضا استفاده کرد و فضایی برای قرارگیری انواع اکسسوری را فراهم آورد.

بهترین وسایل برای چیدمان شیک منزل

 فرش جدید در دکور منزل

یکی دیگر از وسایلی که در شیک بودن خانه ایرانی بسیار تاثیرگذار است به‌کارگیری فرش لوکس و شیک است. در زمان انتخاب فرش نیز مانند مبلمان باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید و بهترین انتخاب را متناسب با دکوراسیون داخلی خانه خریداری کنید. فراموش نکنید که فرش به خانه حس و حال خاصی می‌دهد و زیبایی آن در دکوراسیون خانه شیک بسیار تاثیرگذار است.

 فرش جدید در دکور منزل

 انتخاب پرده زیبا و شیک

یک خانه در کنار مبل و فرش شیک نیازمند پرده نیز است. پرده به فضا روح می دهد و میتوان با استفاده کردن از آن حریم خاصی در فضا ایجاد کرد. در تصویر زیر نمونه‌ای از دکوراسیون خانه شیک را می‌بینید که از پرده متناسب با فضا استفاده شده است.

 انتخاب پرده زیبا و شیک

میز تلویزیون لوکس و زیبا

یکی از بهترین وسایل برای چیدمان شیک منزل میز تلویزیون لوکس و زیبا است. کمتر خانه‌ای را می‌توان دید که تلویزیون نداشته باشد. پس داشتن یک میز تلویزیون مناسب یکی دیگر از وسایلی است که می‌تواند در زیبایی و شیک دیده شدن دکوراسیون داخلی منزل تاثیرگذار باشد.

میز تلویزیون لوکس و زیبا

استفاده از چراغ‌های مناسب

نورپردازی تاثیر بسیاری در دکوراسیون داخلی فضا می‌گذارد. هر چقدر زیباترین و بهترین وسایل را برای دکوراسیون داخلی خانه انتخاب کنید و بهترین چیدمان را برای آن اجرایی کنید اگر نورپردازی فضا مناسب نباشد شیک بودن آن به چشم نمی‌آید. شما می‌توانید با استفاده از انواع لوستر لوکس، هالوژن‌ها و آباژور چیدمان لوکسی را داشته باشید. برای دیدن آباژورهای شیک و لوکس برای اتاق خواب به مطلب ۷ آباژور خاص که اتاق خواب شما را رمانتیک می‌کنند مراجعه کنید.

 نورپردازی مناسب

 انواع اکسسوری و وسایل منزل لاکچری

اکسسوری را فراموش نکنید. اکسسوری به دکوراسیون خانه روح می‌دهد و فضا را بیش از آنکه تصور کنید شیک و لوکس می‌کند. در دنیای امروز ما اکسسوری‌ها انواع متنوعی دارند که باید متناسب با دکوراسیون فضا بهترین و مناسب‌ترین نوع آن را خریداری کنید و در دکوراسیون داخلی فضا از آن استفاده کنید.

 انواع اکسسوری و وسایل منزل لاکچری

پیشنهاد مطالعه: مطلب مبلمان منزل را مانند روز اولش نو کنید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۲:۵۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۸:۵۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۰ در ۶:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…