حوادث عجیبی که در ترسناک‌ترین جزیره دنیا رخ داده است!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در نزدیکی شهر ونیز ایتالیا جزیره‌ای متروکه قرار دارد که به ترسناک‌ترین جزیره دنیا شهرت پیدا کرده است.
جزیره پوگلیا در ایتالیا

در حالی که هزاران گردشگر به ونیز سفر می‌کنند هیچکس جرات نزدیک شدن به جزیره پوگلیا را ندارد. در حقیقت، به خاطر اتفاقات هولناکی که در این جزیره رخ داده است ورود به این جزیره ممنوع اعلام شده است. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با جزیره پوگلیا در ایتالیا آشنا شوید.

جزیره پوگلیا در ایتالیا

در جزیره پوگلیا صدها هزار نفر به طرز فجیعی کشته شده‌اند و مردم محلی معتقدند ارواح آن ها همچنان در این جزیره سرگردان است. اما چه اتفاقات هولناکی در این جزیره ایتالیایی رخ داده است که آن را به یکی از تسخیرشده ترین و ترسناک ترین جزایر دنیا تبدیل کرده است؟

جزیره ترسناک در ایتالیا

جزیره پوگلیا تاریخی هولناک دارد که به هزاران سال پیش برمی‌گردد. در دوران امپراتوری رم باستان، این جزیره به عنوان تبعیدگاه مبتلایان به طاعون استفاده می‌شد. افراد طاعون‌زده را به این جزیره می‌فرستادند تا در تنهایی و انزوا و به دور از هرگونه درمان و کمک آن‌قدر زجر بکشند تا بمیرند. بعدها در قرون وسطی زمانی که دوباره طاعون شایع شد و حدود دو سوم جمعیت اروپا را کشت جزیره پوگلیا بار دیگر محل تجمع طاعونی‌های رو به موت بود. هزاران نفر در این جزیره جان داده و اجسادشان در این جزیره دفن شده است. به علت تلنبار شدن اجساد گاهی آن‌ها را می‌سوزاندند. ارواح سرگردان و انرژی‌های منفی این همه انسان هنوز هم در این جزیره وجود دارد.

نصف خاک جزیره از خاکستر مرده ها تشکیل شده

با این حال جزیره پوگلیا یکی از بهترین مکان‌ها برای پرورش انگور است و انگورهای خوبی در خاک جزیره رشد می‌کند. تنها کسانی که هر از گاهی جرات می‌کنند و به ترسناک‌ترین جزیره دنیا می‌روند، برای برداشت انگور به این منطقه پا می‌گذارند. گفته می‌شود که بیش از ۵۰% خاک جزیره پووجلیا از خاکستر انسان تشکیل شده است.

جزیره ترسناک در ایتالیا

ساخت بیمارستان روانی این جزیره را شکنجه‌گاه تبدیل کرد!

جزیره پوگلیا به خودی خود و از زمان‌های گذشته مکانی تسخیر شده و ترسناک بوده است. اما ظاهرا این حجم از وحشت و ترس کافی نبوده است و در سال ۱۹۲۲ بیمارستانی روانی در این جزیره تاسیس شد. مردم همیشه از ورود به این جزیره خودداری می‌کردند. همین موضوع جزیره پوگلیا را به مکانی متروکه تبدیل کرد که تنها ساکنین آن بیماران روانی و دکترها بودند. یکی از وحشتناک‌ترین اتفاقاتی که در این جزیره رخ داده مربوط به آزمایشان روانی است. دکترها و محققین که خود را با بیماران روانی تنها می‌دیدند هرطور که می‌خواستند با بیماران رفتار می‌کردند.

ایتالیا

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند اسرار گورستان جن‌ها که هیچ‌کس نمی‌داند.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۱۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۸:۱۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۶:۴۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…