۸ چیدمان عالی و بی‌نظیر گلدان در آپارتمان

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از لوازم دکوری که در ظاهر دکوراسیون شما را دلنشین‌تر از قبل می‌‌کند گلدان‌ها هستند.
سبک های مختلف چیدمان گلدان در آپارتمان

گلدان‌ها را می‌‌توانید همراه با گل‌ها یا به تنهایی برای تزیین دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. در این مطلب از مجله دلتا می‌‌خواهیم به‌طور اصولی به بررسی ایده‌ها و سبک های مختلف چیدمان گلدان در آپارتمان بپردازیم. با ما همراه باشید.

چیدمان گلدان همراه با گل

یکی از سبک های مختلف چیدمان گلدان در آپارتمان تلفیق آن با گیاهان خانگی است. با انتخاب یک گلدان و گل خاص به سادگی می‌توانید ظاهر دکوراسیون خود را تغییر دهید و زیبایی خاصی به آن ببخشید. اگر می‌خواهید چیدمان گلدان در آپارتمان خود را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهید پیش از هر چیز به مطلب ایده‌های خلاقانه برای چیدمان گیاهان آپارتمانی سری بزنید و از ایده‌های آن برای دکوراسیون خود استفاده کنید.

سبک های مختلف چیدمان گلدان در آپارتمان

چیدمان هنرمندانه گلدان در آپارتمان

همان‌طور که می‌بینید برای چیدمان گلدان در آپارتمان خود می‌توانید از ایده‌ها و خلاقیت‌های خود کمک بگیرید. با ترکیب اشکال مختلف از گلدان‌ها در کنار هم  و ایجاد یک‌ هارمونی و ترکیب رنگ خاص در بین آن‌ها و حتی انتخاب گلدان‌هایی با متریال مختلف، می‌توانید مجوعه‌ای از دکوری‌های خاص برای کتابخانه و قفسه یا شلف‌های خود در نظر بگیرید و ظاهر دکوراسیون خود را متمایز کنید.

سبک های مختلف چیدمان گلدان در آپارتمان

چیدمان گلدان در آپارتمان با یک سبک خاص

یکی از سبک های مختلف چیدمان گلدان در آپارتمان این است که یک سبک خاص را در نظر بگیرید، این سبک می‌تواند هنر شرقی در طراحی گلدان‌ها باشد و یا مینا کاری و گلدان‌های لعابی ایرانی که در کنار هم ظاهر خاصی به دکوراسیون داخلی شما می‌بخشد و با نگاه کردن به آن‌ها به سادگی به آن کشور و حال و هوای چیدمان آن سفر می‌کنید.

چیدمان گلدان در آپارتمان با یک سبک خاص

چیدمان گلدان در دکوراسیون به سبک تلفیقی

همان طور که در بند قبل گفته شد برای چیدمان گلدان در آپارتمان می‌توانید از گلدان‌هایی با اشکال مختلف، طرح‌ها و رنگ‌های متنوع استفاده کنید. کافی است با خلاقیت خود به شکل ماهرانه آن‌ها را کنار هم بچینید و ظاهر خاصی به دکوراسیون داخلی خود ببخشید. مطالب بیشتر در مورد چیدمان گلدان را در مطلب ایده‌های خلاقانه برای چیدمان گیاهان آپارتمانی بخوانید.

چیدمان به سبک تلفیقی

چیدمان گلدان در آپارتمان به سبک روستیک

با انتخاب گلدان‌هایی ساده با طرح و نقش‌های عامیانه و دست ساز و چیدمان آن‌ها دریک ویترین چوبی می‌توانید حال و هوای سبک روستیک را به فضای دکواسیون خود بیاورید. همچنین می‌توانید از گلدان‌های پتینه‌کاری شده که حال و هوای قدیمی‌ و عتیقه را با خود دارد برای این سبک استفاده کنید.

چیدمان به سبک روستیک

چیدمان گلدان در آپارتمان به سبک وینتیج

با انتخاب گلدان‌های سفید لعاب کاری شده با رنگ‌های ملایمی‌ همچون سفید به سادگی می‌توانید چیدمان گلدان در آپارتمان خود را به سبک وینتیج داشته باشید. با انتخاب لوازم جانبی مثل پرده‌های حریر، مبلمان ظریف و پارچه‌های گل‌دار می‌‌توانید به حس و حال سبک وینتیج و عاشقانه در فضای دکوراسیون خود قوت ببخشید.

چیدمان گلدان به سبک وینتیج

پیشنهاد مطالعه: مطلب پرطرفدارترین رنگ‌ها در دکور منزل شما را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۲:۱۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰ در ۶:۰۷ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۴:۵۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۳ دی ۱۴۰۰ در ۱:۲۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…