برای مبارزه با آلودگی هوا چه بخوریم؟

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
هر روز باید سیر بخورید. زیرا این ماده غذایی می‌تواند با بیماری‌های ناشی از آلودگی‌های محیط زیست مبارزه کند.
خوردن سیر

متخصصان تاکید می‌کنند که هر روز باید سیر بخورید. زیرا خوردن سیر می‌تواند با بیماری‌های ناشی از آلودگی‌های محیط زیست مبارزه کند و کیفیت سلامت شما را ارتقا دهد.

به گزارش مجله دلتا و به نقل از آنا، سیر یکی از مواد غذایی بسیار مقوی به‌شمار می‌آید و اگر آن را صبح‌ها قبل از خوردن صبحانه مصرف کنید، در بدن شما مثل یک آنتی بیوتیک عمل می‌کند. سیر یک خوراک دارویی محسوب می‌شود. این ماده مغذی حاوی فولیک اسید، ویتامین C و مقدار زیادی کلسیم و پتاسیم است و ویتامین‌های گروه B را هم در خود دارد.

پزشکان طب سنتی به بیمارانی که مشکل خونی دارند، مصرف سیر را توصیه می‌کنند؛ زیرا سبب تصفیه خون می‌شود و سیستم ایمنی بدن را بالا می‌برد. همچنین در گذشته برای درمان بیماری‌هایی مانند سل از سیر استفاده می‌شد. مصریان قدیم از سیر برای خوش‌رنگ شدن پوست، پاکی روده‌ها، دیفتیری، سیاه‌سرفه و خروسک استفاده می‌کردند. علاوه بر این تسکین دندان‌درد، از بین بردن زگیل و سینوزیت مواردی هستند که سیر می‌تواند به از بین رفتن آن‌ها کمک کند.

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که سبب می‌شود مردم از سیر کمتر استفاده کنند، بوی نامطبوع آن است. اما خوردن کاهو، جعفری یا شیر، سیب یا عسل تا حد زیادی آن را از بین می‌برد. پزشکان طب سنتی هم باور دارند که باید مصرف سیر به‌ یک عادت روزانه تبدیل شود تا با انبوهی از بیماری‌های ناشی از دود ماشین و آلودگی محیط زیست مبارزه کند.

برای دیدن مطالب بیشتر درباره‌ی سلامت از مجله دلتا بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…