ترسناک‌ترین تاب دنیا شما را به آخر جهان می‌برد!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تا به حال به تاب‌بازی روی پرتگاهی خطرناک فکر کرده‌اید؟ شاید فکر کنید درباره داستانی خیالی صحبت می‌کنیم اما واقعا این تاب وجود دارد.
ترسناک ترین تاب دنیا

این تاب ترسناک از درختی در کوهستان‌های اکوادور آویزان است و کسانی که تشنه هیجان هستند برای تجربه این تاب‌بازی خودشان را به قله می‌رسانند. این تاب ترسناک‌ترین تاب دنیاست و سوارشدن بر روی آن دل شیر می‌خواهد. این‌که این تاب چطور درست شد ماجرای جالبی دارد. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با ترسناک ترین تاب دنیا آشنا شوید.

ترسناک ترین تاب دنیا

این تاب در کنار خانه‌ای درختی بر روی قله‌ای بلند قرار دارد. شاید سوال کنید در آن ارتفاع خانه درختی برای چه ساخته شده است؟ دلیل ساخته شدن این خانه یک کوه آتشفشان بود! در نزدیکی شهر بانوس در اکوادور کوه آتشفشانی به اسم «تونگوراهوا» وجود دارد که در گذشته فوران‌های زیادی داشت. از آن‌جایی که درست در دامنه‌های این کوه شهری بزرگ قرار داشت باید همیشه یک نفر از این کوه دیده‌بانی می‌کرد تا در صورت فوران، شهر را باخبر کند.

وحشتناک ترین تاب دنیا

وظیفه این دیدبانی به عهده شخصی به اسم «کارلوس سانچز» بود، او به ۱.۵ کیلومتری دهانه آتشفشان رفت و در قله‌ای سرسبز بر روی یک تک درخت، خانه‌ای ساخت تا بتواند از آن بالا فعالیت‌های آتشفشانی را بررسی کند.

ساخت ترسناک‌ترین تاب دنیا

خانواده «سانچز» بیشتر آخر هفته‌ها برای دیدن او به خانه درختی می‌رفتند. از آن‌جایی که در بالای کوه اکوادور هیچ سرگرمی خاصی وجود نداشت او تصمیم گرفت یک تاب چوبی درست کند. این تاب بلند از شاخه درخت آویزان بود و از لبه کوه می‌گذشت. وقتی عکس‌های این تاب در اینترنت پخش شد این منطقه خیلی سریع به محلی برای رفت‌وآمد گردشگران تبدیل شد. امروزه این منطقه آن‌قدر شلوغ شده که سانچز می‌گوید دلش برای آن روزهایی که به همراه فرزندانش به این خانه می‌آمد و در سکوت و آرامش از آتشفشان دیده‌بانی می‌کرد تنگ شده است.

گردشگران از سراسر دنیا به قله این کوه می‌روند تا تاب‌سواری کنند و از پیکنیک در این مکان خوش آب و هوا لذت ببرند. هر کسی که به بازدید این خانه می‌رود باید در دفترچه‌ای که در داخل این خانه وجود دارد یادداشت بگذارد. در این دفترچه پیغام‌هایی به زبان انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، ژاپنی و عربی نوشته شده است.

هیجان انگیزترین تاب دنیا

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۴۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۸:۵۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰ در ۸:۴۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…