۶ ایده‌ شیک و ارزان برای دکور منزل شما

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
علاوه بر وسایل چوبی مانند میز و کمد، طرح‌ها و ایده‌های بسیاری برای استفاده چوب در دکوراسیون داخلی منزل شما وجود دارد که به آن دکوراسیون چوبی می‌گویند.
طراحی دکوراسیون داخلی منزل با چوب

طراحی دکوراسیون داخلی منزل با چوب یکی از ایده‌های شیک و ارزان در دکوراسیون منزل است. چوب از عناصر طبیعی است و بافت سبکی دارد. خنثی بودن رنگ چوب باعث شده که به راحتی با سایر دکوراسیون هماهنگ شود. با مجله دلتا همراه باشید.

دکوراسیون چوبی آشپزخانه

دکوراسیون چوبی آشپزخانه شامل همه بخش‌های آشپزخانه از جمله سقف، کف و کابینت‌ها است. هماهنگی رنگ در بخش‌های مختلف به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه کمک زیادی می‌کند.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل با چوب

کابینت چوبی کلاسیک

کابینت ها از مهم‌ترین عناصر در آشپزخانه محسوب می‌شوند و به واسطه نوع کاربردی که دارند هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ دوام و مقاومت از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. کابینت‌های چوبی به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می‌شود. کابینت‌های کلاسیک دارای جزییات و تزیینات زیادی هستند و به همین دلیل توصیه ما به شما استفاده از این کابینت چوبی در آشپزخانه های بزرگ است. برای اینکه چیدمان زیباتری داشته باشید به مطلب ۵ مدل کاغذ دیواری که خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد سر بزنید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل با چوب

استفاده از کفپوش و پارکت

یکی دیگر از موارد طراحی دکوراسیون داخلی منزل با چوب انتخاب کفپوش یا پارکت برای کفسازی منزل است. وقتی شما بر روی سطح چوبی گام برمی‌دارید حس آرامش و طبیعت را در خود احساس خواهید کرد و از طرفی کف چوبی گرما و صمیمیت را در فضای خانه ایجاد می‌کند.

استفاده از کفپوش و پارکت

استفاده از استند و قفسه چوبی

شلف‌های دیواری جلوه‌ای زیبا و خاص به فضای داخلی هر خانه‌ای اضافه می‌کنند .قبل از هرچیز باید به هماهنگی مدل و طرح آن با دکوراسیون داخلی منزل خود توجه داشته باشیم. برای کسانی که قصد دارند حداکثر استفاده از فضا را ببرند نیز استفاده از مدل‌های باکس دیواری، طاقچه‌ها و قفسه دیواری برای نگهداری وسایل یکی از بهترین گزینه‌ها است.

استفاده از استند و قفسه چوبی

دکوراسیون چوبی دیوار

یکی از بهترین ایده‌های طراحی دکوراسیون داخلی منزل با چوب استفاده از آن بر روی دیوار است. این نوع دکوراسیون نیازی به تغییرات اساسی در منزل شما ندارد و فقط با قرار دادن آماده و تزیین و طرح دادن آن روی دیوار انجام می‌شود. از این طرح‌ها بیشتر در اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده می‌شود و قابلیت استفاده در سایر مکان‌های منزل را نیز دارد.

دکوراسیون چوبی دیوار

دکوراسیون چوبی اتاق خواب

استفاده از طرح‌ها و دکورهای چوبی در اتاق خواب یک ایده فوق العاده برای تزیین و فضاسازی بی‌نظیر اتاق خواب است. می‌توان با چند طرح چوبی ساده اتاق خواب را به شکل منحصربه‌فرد و خیره‌کننده ای به یک اتاق متفاوت و زیبا تبدیل کرد.

دکوراسیون چوبی اتاق خواب

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ گیاه آپارتمانی برای خانه‌های کم‌نور و تاریک را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۰۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ دی ۱۴۰۰ در ۸:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…