موهایی ابریشمی با این ماسک مو معجزه‌آسا

۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر شما اهل مراقبت از موهای خود باشید، حتما نقش استفاده از ماسک مو را در بهبود وضعیت موها، سلامتی و زیبایی بیشتر تار موها می‌دانید.
ماسک مو خانگی

همیشه استفاده و خرید ماسک مو تقویتی گزینه آسان‌تری است، اما نباید نقش تقویت‌کننده‌های طبیعی و ماسک مو خانگی را نیز در حفظ سلامت و تقویت موها نادیده بگیرید. ما در این مطلب از مجله دلتا به شما یکی از موثرترین ماسک موهای خانگی را معرفی خواهیم کرد.

خواص ماسک مو خانگی انار

انار هم یکی از میوه‌های موجود در طبیعت است که خواص و ترکیباتی سازگار با موها دارد. دانه‌های انار دارای روغنی هستند که می‌تواند در تقویت، بهبود وضعیت و رشد موها نقش قابل توجهی داشته باشند. دلیل هم این است که آب انار، پوست انار و روغن دانه‌های انار برای سلامت و تقویت ساختمان مو و کف سر بسیار موثر است.

ماسک مو خانگی

روش تهیه ۲ مدل ماسک انار برای مو

ماسک مو خانگی نرم‌کننده انار، عسل و روغن زیتون

نرم شدن موها می‌تواند موها را زیباتر و سالم‌تر نشان دهد. برای تهیه ماسک نرم‌کننده مو با عصاره‌های طبیعی می‌توانید از ترکیب انار، عسل و روغن زیتون استفاده کنید. دانه‌های یک انار را جدا و کمی خوردش کنید تا هسته‌های انار کمی شکسته شوند. بعد چند قاشق از آن را با ۴ قاشق عسل و ۲ قاشق روغن زیتون مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا مواد ماسک مو خانگی شما کاملا یکدست شود.

مواد ماسک را در حمام پس از شستشوی موها روی ریشه و ساقه موها بزنید و به آرامی موها را ماساژ دهید. بعد از حدودا ۳ دقیقه ماساژ دادن، اجازه دهید مواد ماسک ۱۵ دقیقه دیگر هم روی موها بماند. بعد با آب به خوبی موها را آبکشی و تمیز کنید.

ماسک مو خانگی

ماسک درمان خشکی و درخشان‌کننده انار، جو دو سر و شیر

موها معمولا بر اثر رنگ شدن‌ یا قرار گرفتن در معرض گرمای اتو و سشوار دچار خشکی و شکنندگی می‌شوند، شما می‌توانید با استفاده از ترکیبات طبیعی و خانگی مثل ماسک مو خانگی انار برای مو این مشکل را در موهای خود رفع کنید. برای تهیه این ماسک خانگی لازم است دانه‌های ۱ عدد انار را با ۳ قاشق جو دوسر درون مخلوط‌کن بریزید و خیلی کم آن‌ها را له کنید. سپس ۲ قاشق شیر به این ترکیب اضافه کنید و خوب هم بزنید. در حمام پس از شستشو با شامپو، روی موها بریزید و خوب ساقه موها را با این ترکیبات ماساژ دهید. ۵ دقیقه موها را با این ماسک ماساژ دهید و بعد اجازه دهید ۱۰ دقیقه دیگر هم روی موها بماند. بعد از گذشت زمان موردنظر می‌توانید با آب کاملا سر خود را آبکشی و تمیز کنید.

ماسک مو خانگی

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه رشد سریع ابرو در یک هفته را مطالعه کنید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۰۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ب٫ظ

    خوبه

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۰:۱۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ب٫ظ

    فوق العاده عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۹ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۷ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…