مردم برای نوشیدن عصاره این مومیایی صف کشیده‌اند!

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
درب این مومیایی برای ۲ هزار سال بود که باز نشده بود. اما پس از باز شدن این در، ماجراهای جالبی در کشور مصر اتفاق افتاد که امروز برخی از آن‌ها را با هم دنبال می‌کنیم.
عصاره مومیایی مصری

کشف یک تابوت سیاه مصری که درش برای ۲۰۰۰ سال بسته بوده، توجه همه جهانیان را به سمت کشور مصر و شهر اسکندریه جلب کرد. البته این کشف، دلهره‌های زیادی را هم در دل مردم شهر انداخت. در این هنگام فضای مجازی از خبرهای عجیب و غریب پیرامون این کشف پر شد. در ادامه این مطلب با مجله دلتا همراه باشید تا با عصاره مومیایی مصری بیشتر آشنا شوید.

عصاره مومیایی مصری

بسیاری از مردم می‌ترسیدند که با باز شدن در این تابوت، نفرین مرگ درون آن آزاد شود و کل شهر را فرا گیرد. بسیاری از افراد هم شایعه کردند که بالاخره مقبره اسکندر مقدونی پیدا شد. بعد از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره در این تابوت بزرگ باز شد. اما در کمال تعجب، درون این تابوت نه خبری از اسکندر بود، نه خبری از یک شاه مصری و نه خبری از یک نفرین که کل شهر را در بر بگیرد.

در عوض، چیزی که باستان شناسان درون این تابوت پیدا کردند، اسکلت سه انسان بود که در میان انبوهی از آب گندیده قرمز و قهوه‌ای قرار داشت.

هیچکدام از این اسکلت‌ها، متعلق به یک خانواده سلطنتی رومی و یا مصری نیستند و درون تابوت هم هیچ کتیبه یا نوشته‌ای وجود ندارد که هویت این افراد را برملا کند.

پس از باز شدن درب این تابوت، همه چیز به خوبی پیش نرفت. به محض باز شدن درب، بوی بد شدیدی از آن در فضا پخش شد، به طوری که همه باستان شناسان و افراد دیگر را مجبور به دوری از تابوت کرد. محمد سلطان، فرماندار اسکندریه این تابوت ۳۰ تنی را به محل نمایش جدیدش  منتقل کرد. اما در این مکان، اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد.

بگذارید مردم مایع قرمز درون تابوت سیاه را بنوشند

یک درخواست با عنوان “بگذارید مردم مایع قرمز درون تابوت سیاه را بنوشند” در وب‌سایت‌ها مطرح شد. حدود ۳۲۴۰۰ نفر زیر این درخواست را امضا کردند. این درخواست توسط یک فرد اسکاتلندی مطرح شد. دلیل درخواست نوشیدن عصاره مومیایی مصری اینگونه عنوان شد:

ما باید مایع قرمز رنگ درون این مومیایی ملعون یا همان عصاره مومیایی مصری را بنوشیم تا بتوانیم قدرت و انرژی کربناته شده آن را بگیریم و سرانجام بمیریم.

اگر به این دست مطالب علاقه مند هستید حتما مطلب مرد یخی ۵۳۰۰ ساله به حرف آمد! را بخوانید.

عصاره مومیایی مصری

در میان نظرات این متقاضیان، می‌توان موارد زیر را مشاهده کرد:

ما خواستار دسترسی به اکسیر نفرین شده این مومیایی هستیم.
من همین حالا این اکسیر را نیاز دارم.
من چه قدر آب اسکلت می‌توانم بگیریم؟!
داخل هر فردی، اسکلتی نهفته است که مایل است آزاد شود! این آب، این قدرت را برای من به ارمغان می‌آورد!
می‌توان گفت که هیچ‌کس، این درخواست‌ها را جدی نمی‌گیرد. با این حال، مقامات کشور مصر اذعان کرده‌اند که کشف این تابوت سیاه، بیش از حد مردم را متوهم کرده است! بعضی از مردم، حتی همین درخواست‌ها را هم نشانه‌ای از آزاد شدن نفرین درون این تابوت می‌دانند! سرپرست تیم تحقیقاتی در این رابطه به رسانه‌ها گفت:

ما در این تابوت را باز کردیم و خدا را شکر دنیا به تاریکی سقوط نکرد! من اولین نفری بودن که کل سرم را داخل این تابوت کردم و در حال حاضر سالم و سرحال رو به روی شما ایستاده‌ام، من حالم خوب است!

مومیایی مصری

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب مومیایی ۱۵۰۰ ساله‌ای که کتانی‌‌های آدیداس می‌پوشید! را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۱۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۸:۰۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۷:۳۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۳:۵۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۱:۰۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۱ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۶:۳۱ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۶:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…