۵ وسیله ضروری که نشیمن شما باید داشته باشد

۸
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر قصد دارید یک دکوراسیون شیک و جذاب برای خانه انتخاب کنید، بهتر است لیستی از وسایل ضروری و مورد نیاز یک دکوراسیون خوب و اصولی را بدانید.
وسایل ضروری برای چیدمان و دکوراسیون منزل

اصولا نشیمن منزل مهم‌ترین فضایی است که طراحی دکوراسیون آن باید با دقت و سلیقه بیشتری انجام شود. چون مهمان‌ها و اعضای خانواده بیشترین اوقات با هم بودن را در چنین مکانی از منزل سپری می‌کنند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی وسایل ضروری برای چیدمان و دکوراسیون منزل پرداخته می‌شود.

کوسن و بالشتک‌ها

دو دلیل برای استفاده از کوسن‌ها در دکوراسیون وجود دارد. اولین دلیل ایجاد راحتی بیشتر در استراحت، خوابیدن و نشستن است. دلیل دیگر تزیینی بودن آن و قابلیت تطبیق با رنگ‌ها و بافت‌ها و متریال‌های به‌کار رفته در فضا است که می‌تواند متناسب با فصول و سبک‌ها و تغییرات دکوراسیون هماهنگی و انطباق ایجاد کند.

وسایل ضروری برای چیدمان و دکوراسیون منزل

پتوهای سبک و ملحفه‌هایی با بافت‌های متفاوت

این اکسسوری شیک چندین عملکرد را در کنار هم دارد. برای فصول سرد و القای تم فصل زمستان به نشیمن یا برای تغییر دادن و افزودن رنگ به دکوراسیون می‌تواند ایده‌ای بسیار مناسب باشد. با به‌کارگیری بافت‌های مختلف می‌تواند همخوانی بیشتری در فضا ایجاد کرده و زیبایی و کارایی بیشتری را به فضا بیفزاید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب شیک‌ترین مدل پرده برای چیدمان منزل سر بزنید.

وسایل ضروری برای چیدمان و دکوراسیون منزل

چیزی که احساس زندگی و شادابی را به فضا ببخشد

هر اتاق نشیمن نیاز به چیزی دارد که آن را زنده کند. رنگ‌های شاد استفاده از طرح گل‌ها و نقش‌های شاد در دیوارها یا استفاده از نقاشی‌ها و آثار هنری بسیار فضا را تغییر می‌دهد و علاوه بر آن وجود گیاهان و گل‌های طبیعی در نشیمن بسیار فضا را زنده و پویایی را در نشیمن افزایش می‌دهد.

حس زندگی و شادابی در منزل

شمع‌ها

یکی از وسایل ضروری برای چیدمان و دکوراسیون منزل استفاده از شمع است. شمع آرامش زیبایی فضا را بیشتر کرده و تمی منحصربه‌فرد در فضا ایجاد می‌کند. رایحه حاصل از انواع معطر شمع همین طور ایجاد نورکم در فضای نشیمن، فضایی مطلوب و هنرمندانه را ایجاد می‌کند و برای قرارگیری روی میزهای جلو مبلی یا قهوه‌خوری نیز می‌تواند بسیار مناسب باشد. در واقع شمع با ایجاد نور کم می‌تواند فضایی آرامش‌بخش را برای مواقع استراحت و نیاز به آرامش مهیا سازد.

شمع‌ها در دکوراسیون

المانی شخصی و مورد علاقه

مهم‌ترین چیزی که باید در اتاق نشیمن خود داشته باشید چیزی است که برای شما بسیار شخصی و معنی‌دار باشد. می‌تواند یک اثر هنری، یک عکس یا انواع اکسسوری‌هایی باشد که برای شما منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.

منظور از المان شخصی چیزی است که نمی‌توان به فروشگاه رفت و آن را خریداری نمود. وسیله‌ای منحصر به شما که احساسی خاص را به دلیلی شخصی در شما ایجاد می‌کند و فضای نشیمن منزل شما را از دیگران متفاوت می‌سازد.

المانی شخصی و مورد علاقه

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی گل می‌دهند! را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ شهریور ۱۴۰۱ در ۶:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۳۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۶:۱۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۷ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۰:۲۰ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۸:۴۶ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۵:۰۵ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۰ در ۴:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…