در زمستان چه رنگی بپوشیم؟

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه افراد تمایل دارند ظاهر زیبایی داشته باشند. حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که پوشیدن چه رنگ لباس‌هایی در زمستان مناسب است؟
رنگ های مناسب فصل زمستان

پوشیدن لباس مناسب فصل زمستان و استفاده از رنگ های مناسب فصل زمستان مطابق با استایل شخصی شما به جذابیت شما کمک می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی رنگ‌های زمستانی می‌پردازیم.

لباس زمستانی با توجه به رنگ پوست

رنگ پوست باید در انتخاب رنگ لباس درنظر گرفته شود. اگر رنگ پوست روشنی دارید، رنگ‌های بنفش، آبی روشن، سبز زمردی، زرد و رنگ‌های خنثی برای شما مناسب هستند. برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند، رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد پررنگ و سبز یشمی می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند.

رنگ های مناسب فصل زمستان

رنگ های مناسب فصل زمستان

همانطور که می‌دانید رنگ‌های گرم برای فصل زمستان و البته پاییز مناسب هستند و رنگ‌هایی مانند قرمز، نارنجی، بنفش، خاکستری، قهوه‌ای، مشکی، خردلی، شتری و طیف رنگ سبز و آبی پررنگ از بهترین رنگ‌ها برای فصل زمستان هستند.

رنگ های مناسب فصل زمستان

رنگ خردلی برای لباس‌های زمستانی

یکی از رنگ های گرم و جذاب برای فصل زمستان که احساس آرامش و دلپذیری دارد رنگ خردلی است. این رنگ مناسب کسانی است که دوست دارند به اطراف خود احساس گرمی و آرامش ببخشند. زرد خردلی با بیشتر رنگ‌ها قابلیت ترکیب شدن دارد اما به صورت کلی با رنگ بنفش به خوبی ترکیب می‌شود و در کنار رنگ‌های خنثی مانند رنگ سیاه، سفید و خاکستری نیز گزینه‌ای بسیار جذاب می‌سازد.

رنگ شتری از رنگ های مناسب فصل زمستان

یکی از رنگ‌های جذاب و مناسب فصل زمستان و فصل‌های سرد رنگ شتری است. رنگ شتری از رنگ‌های پرطرفدار در فصل‌های سرد است که هیچ‌وقت از لیست رنگ‌های پرطرفدار برای پالتو، بارانی، بافت و غیره حذف نشده است. یکی از قابلیت‌های مهم رنگ شتری این است که شما می‌توانید آن را با اکثر رنگ‌های مختلف ست کنید. این رنگ به‌طور ویژه در کنار رنگ‌های خنثی بی‌نظیر می‌شود.

رنگ های مناسب فصل زمستان

رنگ سبز زیتونی زمستانی

سبز زیتونی یکی از رنگ‌هایی است که برای لباس‌های زمستانی برای آقایان و خانم‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. باید توجه کنید که چقدر اهل پوشیدن رنگ‌های خاص هستید، رنگ سبز زیتونی می‌تواند یکی از رنگ‌های محبوب برای شما باشد. شما می‌توانید این رنگ را به‌راحتی با رنگ‌های زرد و انواع طیف‌های سبز، قهوه‌ای، ارغوانی و مشکی ست کنید.

رنگ خاکستری آبی از رنگ های مناسب فصل زمستان

این رنگ یک تصویر آسمان بارانی و ابری می‌سازد. این رنگ که برای مخاطبان خاص و سخت‌پسند گزینه مناسبی است، از رنگ‌هایی است که در فصل‌های پاییز و زمستان استقبال خوبی از آن می‌شود ولی در ماه‌های گرم سال طرفداران زیادی ندارد.

مجله دلتا

رنگ سدری برای فصل زمستان

رنگ سدری می‌تواند گرمای کویر را به روزهای سرد زمستان بیاورد. خاکستری مایل به سبز رنگی شیک است که آن را رنگ سدری می‌نامند. این رنگ از رنگ‌هایی است که برای سخت‌پسندان گزینه بسیار خوبی است و افرادی که قصد استفاده از رنگ‌های متفاوت را دارند می‌توانند از این رنگ استفاده کنند.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین مطلب ۵ مدل دامن زنانه که باید در کمد خود داشته باشید را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۶:۲۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۲:۰۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۴:۴۹ ب٫ظ

    خیلی عالی😍

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۹ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۹ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۴:۴۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…