تغییرات ضروری در چیدمان منزل که باید انجام دهید

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر شما هم قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید و دوست دارید خانه زیباتری داشته باشید، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
تغییرات ضروری در دکوراسیون داخلی خانه

در این مطلب از مجله دلتا  وسایل از مد افتاده و غیرضروری در دکوراسیون منزل را از نظر بهترین طراحان داخلی جهان مرور می‌کنیم. همراه ما باشید تا تغییرات ضروری در دکوراسیون داخلی خانه خود را شناسایی کنید.

کوسن‌های هم‌شکل مبلمان

استفاده از کوسن‌هایی با پارچه‌های مبلمان هم‌شکل و هم‌طرح دیگر مورد استفاده نیست. بهتر است کوسن‌هایی را انتخاب کنید که پارچه اصلی مبلمان خود را برجسته سازید. استفاده از پارچه‌های طرح‌دار و رنگی باعث افزایش حس نشاط و صمیمیت فضا نیز می‌شود.

تغییرات ضروری در دکوراسیون داخلی خانه

تعداد لامپ‌های سفید سرد را کاهش دهید

اگر فضای گرم و صمیمی می‌خواهید، تعویض لامپ‌های سفید یکدستی را که اغلب چشم را می‌زنند در اولویت کار خود قرار دهید. لامپ‌های سفید سرد با نور زننده را با یک لامپ سفید با نور گرم یا لامپ‌های آفتابی جایگزین کنید. این کار مانند نور شمع یا آتش طبیعی به اتاق شما احساس گرما می‌بخشد.

تغییرات ضروری در دکوراسیون داخلی خانه

از پرده‌های ضخیم استفاده نکنید

نور طبیعی می‌تواند اتاق را درخشان کرده، بزرگ‌تر به‌نظر برساند و جلوه‌های جذابی را به نمایش بگذارد. اولین چیزی که ممکن است جلوی نور طبیعی اتاق را بگیرد، پرده‌های ضخیم است.

پرده‌ها برای پوشاندن و قاب گرفتن پنجره‌ها استفاده می‌شوند و نیازی نیست ضخیم و سنگین و گرمابخش باشند. استفاده از پارچه‌های نازک و حریر یا بافت‌های شفاف راهی برای ایجاد سطحی از پوشش بدون اضافه کردن وزن است. برای اینکه طول عمر پرده‌های خود را بیشتر کنید به مطلب نکاتی برای حفظ زیبایی و افزایش دوام پرده‌های خانه سر بزنید.

از پرده‌های ضخیم استفاده نکنید

دیوارهای متمایز با دیگر دیوارها

اگرچه دیوارهای متمایز می‌توانند جلوه زیادی به یک فضا ببخشند، اما باید مراقب نحوه استفاده از آن‌ها باشید، چرا که به راحتی ممکن است قدیمی و از مدافتاده به‌نظر برسند.

به جای طراحی کامل یک دیوار می‌توانید با استفاده از تزییناتی مانند قاب‌ها و تابلوهای هنری، گیاهان یا آینه که به راحتی از دیوار جدا می‌شوند، یک نقطه کانونی تزیینی ایجاد کنید.

دیوارهای متمایز با دیگر دیوارها

نصب تلویزیون بالای شومینه

یکی از تغییرات ضروری در دکوراسیون داخلی خانه این است که اگر تلویزیون شما بالای شومینه قرار دارد، بهتر است آن را جابه‌جا کنید. اگرچه فضای بالای شومینه ممکن است مکانی محبوب برای نصب تلویزیون باشد، اما این چیدمان یک اشتباه بزرگ در طراحی داخلی محسوب می‌شود.

یکی از موارد آزاردهنده در طراحی‌های داخلی خانه‌‌ها قرار دادن تلویزیون بالای شومینه است. محل قرارگیری شومینه یک نقطه کانونی در اتاق است. پس بهتر است تلویزیون را کنار بگذارید و لحظه‌ای در کنار آتش، بدون حواس پرتی ناشی از صفحه نمایش تلویزیون لذت ببرید.

نصب تلویزیون بالای شومینه

نوارهای وسط دیوار در اتاق غذاخوری

یکی از تغییرات ضروری در دکوراسیون داخلی خانه برای بزرگ‌تر به‌نظر رسیدن فضای اتاق ناهارخوری این است که نوارهای وسط دیوار را حذف کنید و دیوارهای ساده یا رنگ‌های قابل توجه‌تری را برای تاثیر بیشتر در طراحی انتخاب کنید.

نوارهای وسط دیوار تاثیر چندانی در زیبایی ندارند و تنها فضای دیوارها را به دو نیم تقسیم کرده و حس کوچک‌تر بودن فضا را القا می‌کنند.

نوارهای وسط دیوار در اتاق غذاخوری

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۶ ایده ‌عالی و کاربردی برای تزیین تراس و بالکن  را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۲:۰۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۵ ب٫ظ

  4. sawinder singh kohli

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۵:۲۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۴:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…