ترفندهای کم هزینه برای چیدمان بهتر منزل

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای بسیاری از افراد سوال است که چگونه دکوراسیون خانه خود را زیباتر کنند؟ در این مطلب می‌خواهیم ایده‌هایی متنوع برای داشتن دکوراسیونی زیبا و منحصربه‌فرد را ارائه دهیم.
ترفندهای کم هزینه برای چیدمان منزل

داشتن خانه زیبا تقریبا یکی از خواسته‌های مشترک بین تمام افراد جهان است و همه ما زمان و هزینه زیادی را برای این منظور خرج می‌کنیم. اما گاهی با استفاده از ترفندهای کم هزینه برای چیدمان منزل می‌توانید دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید. با مجله دلتا همراه باشید.

دیوار تاکیدی از ترفندهای کم هزینه برای چیدمان منزل

برای رنگ‌آمیزی و ایجاد هیجان و دوری از یکنواختی در اتاق، لازم نیست که همه دیوارها را رنگ کنید. به سادگی یک دیوار را تغییر دهید و نقاشی کنید یا آن را با پنل‌های چوبی تزیین کنید تا در دکوراسیون داخلی خود یک دیوار تاکیدی داشته باشید.

ترفندهای کم هزینه برای چیدمان منزل

استفاده از مبلمان روشن و شفاف

این ترفند به‌ویژه برای آپارتمان‌های کوچک بسیار کارایی دارد. با تغییر و خرید مبلمانی به رنگ روشن، باعث ایجاد حس فضایی بزرگ‌تر در خانه می‌شوید و احساس سبکی و آرامش به فضای داخلی شما وارد می‌شود.

ترفندهای کم هزینه برای چیدمان منزل

قرار دادن گیاهان در دکوراسیون داخلی منزل

قرار دادن گیاهان در تغییر فضای داخلی یک اتاق، طراحی داخلی خانه را از یکنواختی و خسته‌کنندگی دور می‌کند. شما می‌توانید آن‌ها را در گوشه‌های مختلف اتاق قرار دهید یا در یک قفسه‌ بخصوص جای دهید. برای دیدن گیاهان زیباتر به مطلب ۷ گیاه آپارتمانی که باید در خانه داشته باشید سر بزنید.

گیاهان در دکوراسیون داخلی

کتاب‌ها به عنوان یک عنصر طراحی

بدون نیاز به پنهان کردن کتاب‌های خود در قفسه‌های کتاب از آن‌ها به‌عنوان ستون‌های رنگارنگ در دکوراسیون خانه خود کمک بگیرید. کتاب‌ها را می‌توانید در سطوح غیر معمول و دکوراتیو بچینید.

استفاده از صندلی‌های متفاوت

داشتن صندلی‌های یکسان در اطراف میز ناهارخوری شما یک راه قدیمی و خسته‌کننده برای طراحی داخلی است. پیشنهاد می‌کنیم از صندلی‌های متفاوت در تغییر دکوراسیون داخلی استفاده کنید. ترفند اصلی این است که همه آن‌ها یک ویژگی مشترک داشته باشند. به عنوان مثال، آن‌ها می‌توانند از یک رنگ باشند ولی طراحی آن‌ها با هم فرق داشته باشند.

استفاده از صندلی‌های متفاوت

نورپردازی غیرمعمول و متفاوت از ترفندهای کم هزینه برای چیدمان منزل

چراغ‌های زیبا و درعین حال ساده را می‌توان به مراتب بیش از یک منبع نور استفاده کرد. به عنوان مثال، می‌توانید یک دیوار پر از ریسه‌های کوچک نور را با عکس ترکیب کنید و یک تابلوی زیبا از نور و عکس ایجاد کنید.

نورپردازی غیرمعمول و متفاوت

تقسیم‌بندی فضاهای منزل

استفاده از یک تقسیم کننده، راهی عالی برای جداکردن فضاهای داخل اتاق به چندین منطقه دنج است. علاوه بر این، یک تقسیم‌کننده از ابتدا نباید ساخته شود. به‌عنوان مثال شما می‌توانید یک قفسه با شلف‌های باز داشته باشید.

تقسیم‌بندی فضاهای منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این ترفندها پرده‌های منزل را سفید و براق کنید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۲:۵۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…