۵ مدل پالتو زنانه مجلسی و شیک

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پالتوهای زنانه از نظر جنس و متریال بسته به شرایط آب‌وهوایی و فصل‌های مختلف متفاوت هستند. معمولا برای فصل‌هایی که سرد است از جنس‌هایی مانند پشم، چرم و فوتر استفاده می‌کنند.
Untitled 1 342 5 مدل پالتو زنانه مجلسی و شیک

کت‌ها و پالتوهای زنانه انواع مختلفی دارد که ما سعی کرده‌ایم در این مطلب از مجله دلتا انواع مدل پالتوهای زنانه مجلسی و نحوه ست کردن آن‌ها با شلوار و کفش‌های مناسب را برای شما جمع‌آوری کنیم.

انواع مدل پالتوهای زنانه مجلسی

پالتو کلاسیک

پالتوهای کلاسیک جزو اولین دسته از پالتوهای زنانه مجلسی هستند که برای خانم‌ها طراحی شده‌اند البته مدل ساده و بسیار کلاسیک آن سبب شده که فرق چندانی بین زنانه یا مردانه بودن آن نباشد. این مدل پالتو استایل بسیار راسته‌ای دارد که کمی از حد نرمال گشادتر است در نتیجه با یک کمربند که دور کمر بسته می‌شود این گشادی را پنهان می‌کنند. یقه گرد، دکمه‌های بزرگ و جیب‌های نسبتا بزرگ مستطیلی در دو طرف از دیگر ویژگی‌های این مدل پالتو زنانه مجلسی است.

پالتوهای زنانه مجلسی

مدل پالتو زنانه مجلسی پیراهنی

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مدل پالتوهای زنانه مجلسی، پالتوهای پیراهنی هستند. این مدل کلاسیک، تا قسمت کمر بسیار جذب و راسته است و از قسمت کمر به پایین مانند دامن پیراهن آزاد می‌شود.  این نوع پالتو سبک جوان پسندی دارد و معمولا با پارچه‌های فوتر طراحی شده و رنگ‌های بسیار مختلفی دارد. بهترین پوشش در کنار این نوع پالتو، شلوارهای جین فیت با نیم‌بوت است.

پالتوهای زنانه مجلسی

پالتو فوتر

یکی از مدل‌های اسپرت برای پالتوهای زنانه مجلسی، مدل فوتر است. همانطور که از نام این مدل پیداست، اغلب برای درست کردن این مدل از پارچه فوتر استفاده می‌شود. این مدل برای جوانان بسیار مناسب است. در حالی که مدل بسیار ساده و کوتاهی دارد، جذابیت خودش را دارد. در طراحی این نوع از پالتوها از دکمه‌های معمولی استفاده نمی‌شود و بیشتر از دکمه‌های خاص و بندهای متصل کننده استفاده می‌شود.

پالتوهای زنانه مجلسی

مدل پالتو زنانه مجلسی ربدوشامبر

همانطور که از نام این مدل پالتو زنانه مجلسی پیدا است، این پالتوها به حالت ربدوشامبر هستند. هیچ‌گونه دکمه‌ای ندارند و تنها با یک کمربند از جنس خود پالتو بسته می‌شوند. این پالتوها قد بلندی دارند و برای افراد قد بلند بسیار مناسب است. می‌توان از این مدل با جنس‌های نازک‌تر برای بهار و تابستان نیز استفاده کرد. در کنار این پالتو نیز می‌توان بنا به سلیقه از شلوارهای دمپا یا جذب استفاده کرد و کفش‌های پاشنه‌دار نیز استایل شما را زیباتر می‌کند.

مجله دلتا

مدل پالتو زنانه مجلسی کتی

در انواع پالتوهای زنانه مجلسی یک نوع کاملا کلاسیک که مناسب فصل‌های سرد است، پالتوهای کتی زنانه هستند. این پالتوها را می‌توان با شلوارهای جین یا پارچه‌ای راسته ست کرد.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب چگونه برای بیرون رفتن شیک باشیم؟ را مطالعه کنید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۱:۰۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۶ ب٫ظ

    خیلی خوب

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ دی ۱۴۰۰ در ۴:۴۵ ب٫ظ

    مطلب فوق العاده زیبا

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۷ دی ۱۴۰۰ در ۴:۵۲ ب٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۷ دی ۱۴۰۰ در ۱:۴۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۷ دی ۱۴۰۰ در ۱:۰۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…