۵ مدل دامن زنانه که باید در کمد خود داشته باشید

۱۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امروزه بسیاری از خانم‌های شیک پوش برای زیبا کردن پوشش خود از دامن استفاده می‌کنند. در واقع می‌توان دامن را جزو یکی از پوشاکی دانست که روحیه شاداب یک زن را به راحتی نشان می‌دهد.
انواع مدل دامن زنانه

همانطور که می‌دانید دامن انواع مختلفی دارد. طرح‌ها، رنگ‌ها و نوع دوخت دامن‌ها بسیار متنوع است. انواع مدل دامن زنانه و زیبا می‌تواند خیلی از صفات شما را نشان بدهد. با این مطلب از مجله دلتا همراه شوید تا مدل‌های دامن زیبا برای خانم‌های شیک پوش را به شما نشان دهیم.

معرفی انواع مدل دامن زنانه و زیبای امسال

دامن کلوش

دامن کلوش از نظر الگو اصلی بسیار شبیه به دامن ساده و راسته است با این تفاوت که کمی گشادتر می‌شود و تقریبا جز دامن‌های بسیار آزاد و چین‌دار به شمار می‌رود. برخی افراد گمان می‌کنند که مدل دامن‌های آزاد مثل کلوش ممکن است اندام را چاق نشان دهد اما شما می‌توانید با استفاده از یک کمربند زیبایی خاصی به استایل خود ببخشید. رنگ‌های خنثی در این مدل دامن جزو ترند امسال هستند.

انواع مدل دامن زنانه

دامن چروک

مدل دامن چروک بلند تقریبا از اواخر دهه ۸۰ در میان خانم‌ها رواج پیدا کرد. این مدل دامن اندام خانم‌ها را بسیار کشیده‌تر و زیبا نشان می‌دهد. اگر شما جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که طرفدار سبک بوهمی است داشتن یک دامن چروک را حتما به شما پیشنهاد می‌دهیم.

دامن مینی

یکی از انواع مدل‌های دامن بسیار شیک که امروزه بسیاری از دختر خانم‌ها طرفدار آن هستند، مدل دامن مینی است. همانطور که از نام این دامن پیدا است مدل بسیار کوتاهی دارد. برای این مدل دامن از هر نوع پارچه‌ای می‌توان استفاده کرد اما استفاده از پارچه‌هایی با جنس چرم، رکسین یا جین ظاهر را بسیار زیبا و شیک جلوه می‌دهد.

دامن پلیسه از انواع مدل دامن زنانه

دامن پلیسه یکی از انواع مدل‌های دامن است که تقریبا بیشتر پارچه در قسمت کمر جمع می‌شود و پایین دامن آزاد‌تر است. برای تهیه دامن پلیسه معمولا از پارچه‌های ارگانزا یا ساتن استفاده می‌کنند زیرا این پارچه‌ها لخت هستند و ریزش قشنگی در تن دارند.

انواع مدل دامن زنانه

دامن ماکسی

هر مدل دامن بلندی را دامن ماکسی می‌گویند. این نوع دامن قد خانم‌ها را بلندتر نشان می‌دهد و از انواع پارچه برای طراحی آن استفاده می‌شود. به طور مثال اگر می‌خواهید برای روزهای گرم تابستان یک دامن ماکسی بسیار زیبا داشته باشید می‌توانید از مدل‌های حریر با رنگ‌های شاد استفاده کنید. برعکس برای مراسم‌های خاص از پارچه‌های مجلسی مانند کرپ و گیپور استفاده کنید.

انواع مدل دامن زنانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه ۶ مدل ست لباس برای روزهای زمستانی را مطالعه کنید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ دی ۱۴۰۰ در ۴:۰۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۵:۳۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۵:۳۲ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۴:۳۹ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۴:۲۷ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۴:۲۷ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۴:۲۷ ب٫ظ

  12. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۲:۱۲ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۶ دی ۱۴۰۰ در ۴:۳۱ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…