عجیب‌ترین مزرعه دنیا که در آن ماشین کاشته می‌شود

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در شهر حیرت‌انگیز تگزاس، مزرعه‌ای از ماشین‌های کادیلاک قدیمی که در خاک دفن شده‌اند، وجود دارد.
مزرعه کادیلاک در تگزاس

اگر ۱۶ کیلومتر از شهر آماریلو (amarillo) تگزاس دور شوید، در کنار بزرگراه می‌توانید ردیف ماشین‌های رنگارنگی را در مزرعه کادیلاک ببینید که سر و ته در خاک فرو رفته‌اند. در این مزرعه از دل خاک به جای گل و گیاه، ماشین‌ها بیرون آمده‌اند و با نقاشی‌های رنگارنگی که روی آن‌ها کشیده شده، فضایی غیرواقعی و عجیب را به وجود آورده‌اند. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با مزرعه کادیلاک در تگزاس آشنا شوید.

مزرعه کادیلاک در تگزاس

مزرعه کادیلاک یک اثر هنری است که در آماریلو مکزیک قرار دارد. این مزرعه مکانی محبوب برای هنرمندان و عکاسان است. عکاس‌ها تصاویر بسیار زیبایی از این مزرعه عجیب در فضای مجازی منتشر کرده‌اند. این مزرعه در واقع یک اثر هنری است و امروزه به یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه تبدیل شده است.

مزرعه ماشین تگزاس

تحولات صنعت ماشین‌سازی

این اثر هنری به تغییر و تحولات صنعت ماشین‌سازی به ویژه اتومبیل کادیلاک اشاره دارد و برخی از مشهورترین مدل‌های این ماشین در این مزرعه کاشته شده‌اند! این مزرعه در سال ۱۹۷۴ و توسط هنرمندانی اهل سان فرانسیسکو به نام‌های چیپ لرد، هادسون مارکز و داگ میشلز به وجود آمده است. در این اثر ۱۰ اتومبیل را در فاصله‌های منظم داخل خاک قرار داده‌اند. تمام اتومبیل‌ها از قسمت جلوی ماشین وارد خاک شده و تا نصفه در خاک قرار گرفته‌اند.

مزرعه کادیلاک در آمریکا

چیپ لرد و داگ میشلز هر دو معمار بودند و مارکز هم دانشجوی رشته هنر بود. آن‌ها همه نوع تجربه عجیب و غریبی را در زمینه معماری و سازه‌ها امتحان کردند و این مزرعه هم یکی از مشهورترین آن‌هاست. کار این هنرمندان در آن زمان آن‌قدر مورد توجه قرار گرفت که سرمایه‌گذاران بسیاری پیدا کردند و یکی از میلیونرهای منطقه هم از آن‌ها حمایت مالی کرد.

مزرعه کادیلاک در تگزاس

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۳۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۳:۴۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۳:۰۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۱:۰۰ ب٫ظ

    عالیه این

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۹ دی ۱۴۰۰ در ۱:۰۱ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…