در این قبرستان‌ها هیچ خبری از جسد انسان نیست!

۱۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این اشیای غول‌پیکری که می‌بینید، همگی در این مکان‌های عجیب رها شده‌اند تا بپوسند.
قبرستان های غیرانسانی در جهان

این قبرستان‌های غیر انسانی، جایگاه ابدی هرچیزی از تابلوهای نئون گرفته تا کشتی‌های عظیم‌الجثه می‌باشد. این قبرستان‌های فوق‌العاده، کلکسیونی از جالب‌ترین اشیای باقیمانده از سراسر جهان هستند. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با قبرستان های غیرانسانی در جهان آشنا شوید.

قبرستان های غیرانسانی

قبرستان قطارها، بولیوی

سالانه هزاران گردشگر برای بازدید از قطارهای از کار افتاده‌ای که در بزرگترین بیابان نمکی دنیا در اویونی بولیوی رها شده، می‌آیند. به‌علت وزش بادهای حاوی نمک، چیزی جز باقیمانده‌های بدنه‌ زنگ‌زده‌ قطار که تا جایی که چشم کار می‌کند، گسترده شده، دیده نمی‌شود. گردشگران معمولا از دیدن وسعت باقیمانده‌های قطار که در این بیابان رها شده، به وجد می‌آیند.

قبرستان ماشین ها

موزه تابلوی نئون، لاس وگاس

یکی دیگر از قبرستان های غیرانسانی در جهان موزه تابلوی نئون است. موزه‌ تابلوی نئون لاس وگاس در منطقه‌ای بیابانی و وسعت حدودا یک هکتاری واقع شده است که شامل بیش از ۲۰۰ تابلوی رنگارنگ و جذاب به جا مانده از عهد عتیق لاس وگاس است. بسیاری از این تابلوها از جمله تابلوهای مکان‌های معروف مانند «هتل مولین راف»، «استار داست»، «مهمانسرای کویر» و «قصر سزار» از اهمیت تاریخی برخوردارند. مردم آمریکا معتقدند تابلوهای موجود در این قبرستان غیرانسانی کار هنری هستند.

قبرستان عجیب

قبرستان کشتی، موریتانی

بیش از ۳۰۰ کشتی از کار افتاده در سواحل «قبرستان کشتی» واقع در نوادیبو، موریتانی که در ۷ مایلی جنوب مرکز شهر قرار دارد، رها شده‌اند. بندر نوادیبو مکانی برای رها کردن لاشه‌ کشتی‌ها بود. طبق گزارشات ثبت‌شده، یکی از قدیمی‌ترین کشتی‌های رها شده در این مکان، یک کشتی نیروی دریایی فرانسوی است که متعلق به دهه‌ ۲۰ است.

گورستان عجیب

شهر خودروهای قدیمی، جورجیا

شهر خودروهای قدیمی که در وایت، جورجیا واقع شده است، در ابتدا کار خود را به‌عنوان پارکینگی برای ماشین‌ها در سال ۱۹۳۱ آغاز کرد. از آن زمان تا کنون مردم دنیا با خودرو، قطار و اتوبوس برای دیدن این مکان می‌آیند. مردی که از این منطقه‌ منحصر به‌فرد محافظت می‌کند، «والتر دین لوئیس» است که پدر و مادرش صاحبان اصلی این پارکینگ و فروشگاهش بوده‌اند.

rthr در این قبرستان‌ها هیچ خبری از جسد انسان نیست!

۱۰ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۱۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۰۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۶:۴۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۴:۲۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۴:۲۵ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۴:۲۴ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۴:۲۲ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۴:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…