راز عجیب درخت انسان‌نما چیست؟

۱۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در جنگل‌های بالکان درخت عظیم‌الجثه‌ای وجود دارد که شکلش دقیقا مانند انسان‌هاست. عکاسی که این درخت راش ۲۰ متری را پیدا کرده، می‌گوید که از شدت تعجب، نمی‌توانسته سخن بگوید.
درخت انسان نما در بلغارستان

دیان کوزو (Deyan Kossev)، عکاس آماتور ۴۹ ساله‌ای است که زیاد سفر می‌‌کند. وی در یکی از سفرهایش، هنگامی که مشغول پیاده‌روی در جنگل‌های کوهستانی بالکان بود، با درختی عجیب برخورد کرد که باعث شد از تعجب زبانش بند بیاید. این درخت راش ۶۵ فوتی (حدود ۲۰ متری)، انگار از یکی از رمان‌های تالکین (نویسنده‌ کتاب‌هایی مثل هابیت و سه‌گانه‌ ارباب حلقه‌ها) بیرون آمده است. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با درخت انسان نما در بلغارستان آشنا شوید.

درخت انسان نما در بلغارستان

کوزو که اهل کازانلاک بلغارستان است می‌گوید که به نظرش این درخت شبیه انتی به نام تری‌برد (Treebeard the Ent) است. اگر شما هم کتاب‌های ارباب حلقه‌ها یا فیلم‌هایش را دیده باشید، حتما آن درخت متحرک سخنگو را به خاطر می‌آورید. کوزو می‌گوید:‌ من در حال راه رفتن در کوهستان بودم که ناگهان این درخت را دیدم. از شدت حیرت زبانم بند آمده بود و متوقف شده بودم.

درخت های عجیب

وی ادامه می‌دهد: این درخت خیلی سورئال بود و دقیقاً مانند یک انسان واقعی بود. پاها، دست‌ها و سر و بدون یک انسان را داشت و حتی نسبت اندازه‌هایش هم درست بود. هیچ‌کس نمی‌داند چرا این درخت به این شکل عجیب درآمده. مردم وقتی آن را می‌بینند زبانشان بند می‌آید. چرا که دیدن درختی که به این شکل انسانی خیلی غیرمعمول است.

چرا این درخت به این شکل رشد کرده؟ آیا در واقع این درخت مردی است که در جنگل گم شده، نفرین شده و برای همیشه به درخت تبدیل شده؟ یا اینکه تنها یکی از درخت‌های انسان نماست که شکل‌شان مانند انسان‌هاست، اما دلیلی منطقی برایشان وجود ندارد. دلیل وجود این درخت، هر چیزی که باشد، ارزشش را دارد که به کوهستان‌های بالکان سفر کنید و خودتان این درخت را از نزدیک مشاهده کنید.

جاذبه های بلغارستان

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۰۹ ب٫ظ

  3. الهام

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۲۷ ق٫ظ

    سلام مطالب عالیه حیف نمیشه عکسهارابزرگنمایی کردتابهتردیده شود

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در ۸:۵۳ ق٫ظ

      سلام ممنونم از همراهی شما، بله حتما انتقال داده میشه

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۸:۴۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۳ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۰ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۸:۲۶ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۷:۱۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…