لوسترهای شیک و زیبا برای منزل شما

۱۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه از لوستر به‌عنوان یک کالای ضروری در دکوراسیون یاد می‌شود و در همه جای خانه مثل پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه ضروری و لازم است.
انواع لوستر در دکوراسیون منزل

در گذشته لوسترها فقط و فقط برای خانه‌های اشرافی بود و افراد عادی جامعه از این کالای لوکس استفاده نمی‌کردند اما امروزه همه افراد جامعه می‌توانند از این کالای زیبا استفاده کنند و بر جذابیت فضای خود بیفزایند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی انواع لوستر در دکوراسیون منزل می‌پردازیم.

 زیبایی دو چندان با لوسترهای چند شاخه

معمولا از لوسترهای چند شاخه در فضاهایی استفاده می‌شود که سقفشان بلند است. این نوع لوسترها با توجه به اینکه چند شاخه داشته باشند خود به دسته های مختلف تقسیم می شوند. این نوع لوستر غالبا از موادی مانند برنج، کریستال یا برنز تهیه می‌شود و باعث جلوه پیدا کردن سالن های وسیعی می‌شود که سقف بلندی دارند.

انواع لوستر در دکوراسیون منزل

لوسترهای سقفی جذاب و شیک

حمل و حرکت دادن لوسترهای سقفی به دلیل وزن کم آن‌ها آسان است. البته ممکن است موقع حمل یا نظافت صدمه ببینند. از مزایای این نوع لوستر این است که در صورتی که قسمتی از آن بشکند یا صدمه ببیند خیلی دیده نمی‌شود. منشورهایی در این نوع لوستر وجود دارند که نور بالایی را در فضا منتشر می‌کنند و به همین دلیل به بهینه سازی مصرف انرژی هم کمک می‌کنند. با این حال باید در نظر داشته باشید که نصب این نوع لوستر کمی سخت‌تر است ولی در مقایسه با لوستر حباب‌دار و کریستالی از مزیت‌های بیشتری برخوردار است.

انواع لوستر در دکوراسیون منزل

سادگی و زیبایی با لوسترهای حباب‌دار

لوستر حباب‌دار یکی دیگر از انواع لوستر است. هنگامی که قصد انتخاب و تهیه این نوع لوستر را دارید بایستی توجه کنید که با حباب مات تولید نشده باشند چرا که حباب مات باعث می‌شود روشنایی کمتری داشته باشید. در صورت شکستن یکی از حباب‌های این نوع لوستر، بایستی آن را عوض کنید و امکان دارد حباب عین آن پیدا نشود که این یکی از نقاط ضعف این نوع لوستر به‌شمار می‌رود.

لوسترهای حباب‌دار

اصالت و زیبایی با لوسترهای کلاسیک

لوسترهای کلاسیک ممکن است در انواع دیوارکوب، چند شاخه و سقفی به بازار عرضه شود. در تهیه آن از موادی مانند برنز، چینی، کریستال، شیشه و استیل استفاده می‌شود. در این مدل از لوسترها روی لامپ‌ها کلاهک‌هایی قرار می‌گیرد که می‌توانند شیشه‌ای یا پارچه‌ای باشند. کلاهک شیشه‌ای باعث می‌شود روشنایی بیشتر شود اما کلاهک پارچه‌ای فضا را تاریک‌تر می‌کند. لوسترهای کلاسیکی که از کریستال تهیه می‌شوند از سایر انواع آن گران‌تر هستند.

لوسترهای کلاسیک

فضایی لوکس با لوسترهای برنجی

یکی از انواع لوستر در دکوراسیون منزل لوستر برنجی است. این لوسترها را اغلب در فضاهای کلاسیک استفاده می‌کنند. رنگ درخشان و زیبای این لوستر نمای زیبایی ایجاد می‌کند و از این جهت در دکوراسیون‌های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوستر برنجی

خانه‌ای ساده و شیک با لوسترهای چوبی

معمولا لوسترهای چوبی با رنگ قهوه‌ای تیره و مشکی که تزیینات زیاد دارند و پرکار هستند برای سبک کلاسیک مناسب هستند. این مدل لوسترهای چوبی بیشتر با فرم منحنی و دایره دیده می‌شوند.

این نوع لوستر غالبا در رنگ هایی مانند سفید، گردویی، فندوقی و قهوه‌ای تیره تولید می‌شود و از این بین، لوسترهای گردویی و دارای رنگ قهوه‌ای تیره محبوب‌تر هستند.

لوستر چوبی

پیشنهاد مطالعه: مطلب خانه خود را به سبک سنتی و قدیمی چیدمان کنید را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۱۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۰ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۲ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۹ ب٫ظ

    خوب بود آفرین خ الهامی

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۶ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۷ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  9. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۴ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۶:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…