سفرهای آخر هفته‌ای هیجان‌انگیز

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آخر هفته رسیده و طبیعت رنگ و بویی دلپذیر گرفته است. تعطیلات آخر هفته فرصت مناسبی برای گردش اطراف مناطق محل زندگی‌مان است.
سفرهای آخر هفته ای

اگر ساکن پایتخت هستید یا آنکه از فضای دود و دم و قیل و قال شهر خسته شده‌اید و فکر می‌کنید فرصتی برای سفر در اختیار ندارید، چند مقصد نزدیک و دیدنی را به شما پیشنهاد می‌کنیم، تا در فرصتی محدود نفسی تازه کنید و با سپری کردن روزی مملو از آرامش، خاطری آسوده کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا به شما چند پیشنهاد برای سفرهای آخر هفته ای معرفی کنیم.

سفرهای آخر هفته ای

روستای کردان

کردان منطقه‌ای سرسبز و خوش آب‌وهوا نزدیک تهران است که در آن چیزی جز باغ‌های زیبا و بزرگ نمی‌بینید. در کردان نه خبری از دود وجود دارد، نه ترافیک و نه ساختمان‌های بلند و پر سروصدا و نه هیچ چیز دیگری که خاطرتان را بیازارد. کردان در ۲۵ کیلومتری کرج و ۶۵ کیلومتری غرب تهران قرار دارد.

hbip سفرهای آخر هفته‌ای هیجان‌انگیز

روستای ارنگه

ارنگه که در ابتدای جاده چالوس واقع شده با انبوهی از آبشارها، چشمه‌ها و نیز با طبیعتی زیبا یکی از بهترین مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر کرج است. برای دسترسی به این روستا پس از ورود به جاده چالوس از کرج در کیلومتر ۱۸ سمت راست تابلویی وجود دارد که شما را به این روستا هدایت می‌کند.

سد لتیان

ماهیگیری در دریاچه سد لتیان می‌تواند تجربه هیجان‌انگیزی برای آخر هفته‌ها باشد. نزدیک بودن به تهران و داشتن آب و هوای مطبوع، توجه ماهیگیرها را به خود معطوف کرده است. بهترین ساعات روز برای ماهی‌گیری صبح و بعدازظهر است. ماهی‌های موجود در دریاچه سد لتیان بیشتر کپور کراس، اسلک، ماهی سفید رودخانه‌ای و ماهی زردپر هستند.

0a35c8f9 4b59 4aae b4c1 eeee7b5855f5 سفرهای آخر هفته‌ای هیجان‌انگیز

روستای برغان

این روستا جزئی از شهرستان ساوجبلاغ استان البرز است. رودخانه‌های سنج و شاهرود از اطراف روستای برغان عبور می‌کنند و به‌همین‌دلیل، این منطقه، یکی از زیباترین روستاهای اطراف تهران شناخته می‌شود.

04 11 سفرهای آخر هفته‌ای هیجان‌انگیز

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند دریاچه‌ای که شما را آبپز می‌کند!

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۱۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۱:۳۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۰ در ۵:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…