جوانسازی فوق‌العاده پوست با این روغن بی‌نظیر

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه شترمرغ‌ها در کانادا و استرالیا برای گوشت, پر و چربی پرورش داده می‌شوند و روغنی را تولید می‌کنند که نه‌تنها به عنوان کمک زیبایی است، بلکه به عنوان یک آمادگی دارویی عمل می‌کند.
Untitled 1 301 جوانسازی فوق‌العاده پوست با این روغن بی‌نظیر

خواص روغن شترمرغ برای پوست بسیار زیاد است، از این رو مردم به دنبال محصولات طبیعی می‌گردند و سعی می‌کنند از لوسیون‌های غنی شیمیایی و کرم‌های دیگر که برای پوست مضر هستند، دور شوند. در این مطلب از مجله دلتا خواص این روغن را به شما معرفی می‌کنیم.

فواید و خواص روغن شترمرغ

مرطوب‌کننده پوست

روغن شترمرغ معمولا به عنوان مرطوب‌کننده عالی پوست به کار می‌رود. به شما توصیه می‌شود در طول روز از آن استفاده کنید. همچنین آن را می‌توان مانند یک محصول شبانه قبل از خواب به کار برد. از آنجا که روغن شترمرغ به سرعت توسط پوست جذب می‌شود، پوست شما به‌شدت تیره یا چسبناک نمی‌شود.

خواص روغن شترمرغ

درمان بیماری‌های پوستی

شواهد بسیاری وجود دارند که نشان می‌دهند خواص روغن شترمرغ در چندین موارد وجود دارد مانند خارش پوست و دیگر ناراحتی‌هایی مانند بریدگی، سوختگی ها، سایش‌ها، آفتاب سوختگی و تاول. افراد دارای اگزما می‌توانند از این روغن برای کاهش قرمزی صورت استفاده کرده و در نهایت این مشکل را به‌طور کامل از بین ببرند.

تاثیرات ضد چروکی

یکی از خواص روغن شترمرغ، خاصیت ضد پیری است. بنابراین برای افراد مسن و کسانی که به دنبال حفظ ظاهر جوان خود هستند مفید است. شکل‌گیری علائم مختلف پیری از جمله چین و چروک و کیسه‌های چشم زخمی را کاهش می‌دهد. اسیدهای چرب یافت شده در روغن شترمرغ برای تقسیم سلولی، بازیابی و رشد حیاتی هستند.

خواص روغن شترمرغ

خواص ضد قارچی از خواص روغن شترمرغ

خواص ضد قارچی و ضد التهابی روغن شترمرغ به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند. این روغن ویژه ممکن است به عنوان بخش عمده‌ای از پاکسازی پوست مورد استفاده قرار گیرد چون منافذ پوست را مسدود نمی‌کند. علاوه بر این، اثرات ضد التهاب در مبارزه با پسوریازیس و ورم مفاصل مفید هستند.

تسکین دردهای عضلانی

روغن شترمرغ طبیعی نیز می‌تواند برای تسکین درد به کار رود. با روغن‌های ضروری دیگر برای داشتن خاصیت تسکین درد ترکیب می‌شود. روغن شترمرغ یک ضد التهاب بسیار قوی است که از امگا ۳ و امگا ۹ تشکیل شده و سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای آمینه می‌باشد که همه این موارد به خاصیت ضد روماتیسمی این روغن کمک می‌کند.

خواص روغن شترمرغ

برطرف کردن آکنه از خواص روغن شترمرغ

روغن شترمرغ باعث تمیز شدن پوست می‌شود و برای درمان جوش موثر است. این روغن سطح پوست را از قارچ‌های رشد یافته بر روی سطوح پوست پاکسازی می‌کند و برای درمان بیماری پسوریازیس مناسب است. این روغن سبب از بین رفتن جای آکنه یا احیا نمودن سلول‌های پوست می‌شود.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ۸ عادت غلط که موهای شما را نازک‌تر می‌کند را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۳۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۵۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۸:۴۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۱:۱۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۳ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۷ ق٫ظ

    خیلی مفید بود ممنون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۵ ق٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۷ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۰ در ۶:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…