چه کارهایی لاک ناخن شما را خراب می‌کند؟

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لاک زدن یکی از جذاب‌ترین کارهایی است که یک خانم می‌تواند انجام دهد، اما در صورتی که اشتباهات رایج در لاک زدن را نشناسید همین لاک زدن می‌تواند کاری سخت نیز تلقی شود.
Untitled 1 296 چه کارهایی لاک ناخن شما را خراب می‌کند؟

برای داشتن دست‌هایی زیبا علاوه بر اهمیت رسیدگی به پوست دست، لازم است تا به ناخن‌ها نیز اهمیت دهید. باید بدانید که بسیاری از خانم‌ها حین لاک زدن دچار اشتباهاتی می‌شوند که زیبایی لاک خود را مخدوش می‌کنند. از این رو ما قصد داریم در این مطلب از مجله دلتا، شما را با اشتباهات رایج در لاک زدن ناخن آشنا کنیم.

اشتباهات رایج در لاک زدن

دوش گرفتن با آب گرم

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات رایج در لاک زدن، دوش گرفتن با آب گرم بلافاصله پس از لاک زدن است. از این رو شما باید مدت زمان کافی را صبر کنید تا لاک خشک شده و ثابت شود. لازم است بدانید که گرما و بخار آن حمام می‌تواند به راحتی سبب خرابی لاک با ایجاد حباب روی آن یا لکه‌دار شدن آن شود.

اشتباهات رایج در لاک زدن

نزدن تاپ کت روی لاک

بسیاری از خانم‌ها، تاپ کت را یکی از کارهای زائد و اضافی می‌دانند، اما حقیقت این است که نزدن تاپ کت یکی از همان اشتباهات رایجی است که اغلب انجام می‌دهند و به همین راحتی لاک ناخن خود را خراب می‌کنند. زدن تاپ کت روی لاک، نه‌تنها ناخن‌های شما را براق می‌کند، بلکه می‌تواند طول عمر لاک روی ناخن شما را افزایش دهد.

اشتباهات رایج در لاک زدن

پاک نکردن ناخن‌ها از چربی و روغن

از آنجایی که هیچ چیز به سطح چرب نمی‌چسبد، باید قبل از لاک زدن ناخن‌های خود را خوب بشویید و تمیز کنید تا مبادا روی آن چربی و روغن وجود داشته باشد. در این صورت لاک روی سطح ناخن شما به خوبی قرار نمی‌گیرد، لذا شما نمی‌توانید ناخن‌های زیبا و جذاب داشته باشید. از آنجایی که ناخن‌های زیبا در دست‌های جوان و زیبا جلوه بیشتری دارند. همچنین برای داشتن دستانی زیبا می‌توانید مطلب رفع پیری دست و داشتن دستانی جوان را بخوانید.

نزدن بیس کت از اشتباهات رایج در لاک زدن

بیس کت یکی از الزامات لاک زدن محسوب می‌شود. این کار ضمن ماندگاری و افزایش طول عمر لاک، سلامت ناخن‌های شما را نیز تضمین می‌کند. پس خوب است برای داشتن ناخن‌های زیبا، حتما زیر لاک بیس کت بزنید.

نزدن کوتیکول ناخن

برخی از خانم‌ها، زدن کوتیکول را کاری اضافی می‌دانند در صورتی که نزدن کوتیکول، ظاهر جذابی به ناخن‌های شما نمی‌دهد. پس اولین قدم این است که با ابزار و قیچی مخصوص این کار، کوتیکول‌های ناخن خود را بزنید.

اشتباهات رایج در لاک زدن

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه چطور از شر موهای زیرپوستی خلاص شویم؟ را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۱:۱۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۱:۲۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۳ ق٫ظ

    خیلی عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۵ ق٫ظ

      از همراهی شما سپاسگزارم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…