رنگ‌های خنثی را چگونه ست کنیم؟

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هماهنگ کردن رنگ‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در ست کردن رنگ لباس است. رنگ‌ها در ارتباط با هم هستند و هر کدام با نشستن در کنار دیگری ویژگی خاصی پیدا می‌کنند.
قوانین ست کردن رنگ های خنثی

انتخاب رنگ‌ها یکی از جنبه‌های هیجان انگیز دنیای مد و فشن است. اما حتی در صورت تسلط به این جنبه، موارد بسیار زیادی برای یادگیری وجود دارد. در این مطلب از مجله دلتا، به بررسی قوانین ست کردن رنگ های خنثی می‌پردازیم.

رنگ‌های خنثی شامل کدام رنگ‌ها می‌شوند؟

رنگ‌های خنثی مانند رنگ‌های طوسی، خاکستری، دودی و رنگ‌های دسته کرم، بژ و شیری، نقره‌ای، پلاتینی، کرومی و شنی رنگ‌هایی هستند که به عنوان رنگ‌های بی‌طرف و خنثی در پوشاک کاربرد فراوانی دارند. این رنگ‌ها ماهیتی ملایم و بی‌رنگ دارند و به همین سبب که تاثیر کمی نسبت به رنگ‌های پررنگ‌تر دارند خنثی نامیده می‌شوند. در صنعت مد به دلیل قابلیت انطباق با اجزای دیگر کاربرد فراوانی دارند و همچنین هیچگاه کهنه و قدیمی نمی‌شوند.

قوانین ست کردن رنگ های خنثی

قوانین ست کردن لباس‌های خاکستری

اغلب افرادی که می‌خواهند ظاهری مدرن داشته باشند از لباسی به رنگ خاکستری استفاده می‌کنند. بیشترین استفاده از رنگ خاکستری برای لباس‌های نیمه پایین بدن است. بهتر است از طیف‌های روشن و تیره خاکستری برای لباس‌های خود استفاده کنید. برای شلوار خاکستری تیره‌تر و برای بالا تنه از خاکستری روشن‌تر استفاده کنید تا بسیار شیک شوید.

قوانین ست کردن رنگ های خنثی

قوانین ست کردن رنگ های خنثی مانند لباس سر تا پا مشکی

پوشیدن لباس مشکی را تنها برای عزاداری مناسب ندانید بلکه در کمد لباس خود یک دست کامل لباس مشکی داشته باشید زیرا لباس مشکی را می‌توان با همه نوع رنگی ست کرد و در هر فصلی استفاده کرد. همچنین این نوع از لباس‌ها شما را لاغرتر نشان می‌دهند و برای ترکیب کردن آن‌ها نیازی به فکر کردن ندارید. برای اینکه بدانید چگونه لاغرتر به‌نظر برسید مطلب با نپوشیدن این لباس‌ها لاغر و خوش اندام خواهید شد! را بخوانید.

قوانین ست کردن رنگ های خنثی

قوانین ست کردن لباس به رنگ‌های خاکی

اولین رنگ‌های خنثی که برای انتخاب لباس به آن‌ها توجه می‌شود سفید و مشکی هستند و رنگ‌های زمینی از خاکی گرفته تا حنایی در رتبه دوم قرار می‌گیرند. همه این رنگ‌های زمینی می‌توانند در زمینه تک‌رنگ بسیار خوب عمل کنند. لباس‌هایی با این گونه رنگ‌ها را می‌توانید در همه فصول سال استفاده کنید و تنها در فصل پاییز به‌کار نبرید.

قوانین ست کردن رنگ های خنثی

بررسی قوانین ست کردن رنگ های خنثی مانند لباس سر تا پا سفید

لباس سفید مورد پسند بسیاری از افراد در تمامی سنین است اما اگر بخواهید از لباس سر تا پا سفید استفاده نمایید بهتر است در انتخاب رنگ لباس‌های خود و بافت آن‌ها دقت بیشتری نمایید. مثلا از رنگ‌های عاجی و طیف‌های خامه‌ای نیز که جزو خانواده سفید هستند در لباس‌های خود استفاده کنید زیرا چنین رنگ‌هایی سبب می‌شود شما ظاهری بی‌روح نداشته باشید و پوست شما گرم شود.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه نکات کلیدی برای خوش پوش بودن در زمستان را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۸:۳۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۴۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۹ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۵ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۴ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…