۷ گلدان دیواری شیک و مدرن برای دکور منزل

۱۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکثر افراد عاشق فضاهای سبز و باطراوت هستند. گیاهان سبز باعث کاهش استرس و اضطراب روزانه و افزایش خلاقیت و تمرکز افراد می‌‎شوند.
استفاده از گلدان دیواری در تزیین منزل

گل و گیاه از قدیم‌الایام در دکوراسیون خانه‏‌های ایرانی حضور داشته‌ است. شما با کمک گیاهان دیواری می‌توانید حس و حال تازه‎ای به خانه ‌دهید و بخشی از طبیعت را به خانه‌ خود بیاورید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده‌های استفاده از گلدان دیواری در تزیین منزل می‌پردازیم.

گلدان سنگی

گیاهان دانه‌دار یکی از اولین پیشنهادهای ما برای تزیین دیوار اتاق‎ شما است. شما می‌‎توانید آن‌ها را به شکل گروهی یا فردی روی دیوار استفاده کنید و تمامی توجهات را به سمت آن بکشانید. این ایده برای ایجاد دیوار تاکیدی بسیار جالب است و به خوبی می‌تواند فضای منحصربه‌فردی را بسازد.

استفاده از گلدان دیواری در تزیین منزل

حلقه‌ چوبی

گاهی اوقات شیوه نمایش گیاهان دیواری مهم‌‎تر از خود گیاه هستند. به‌عنوان مثال این حلقه‎ چوب شیک و ظریف را ببینید. این ایده بسیار خلاقانه ولی در عین ساده است. شما می‎توانید از استعداد و نبوغ‌ خودتان استفاده کنید و انواع ایده‌های جذاب شبیه به این را در دکورتان پیاده‌سازی کنید.

استفاده از گلدان دیواری در تزیین منزل

گلدان دیواری گرد

یکی از ایده های استفاده از گلدان دیواری در تزیین منزل استفاده از گلدان های گرد است. این گلدان‌های دیواری گرد دارای طراحی فوق‌العاده زیبایی هستند و همه‎ را به خود جذب می‌کنند. به طور حتم این ایده بسیار خاص است و دکوراسیون مدرن و جدیدی را با خود به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید از این ایده در فضای داخلی خود استفاده کنید. این گلدان‌ها در انواع رنگ و اندازه از فلز و شیشه‌ ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون‌ خود آن‌ها را سفارش دهید.

گلدان دیواری گرد

گلدان شیک و کوچک

معمولا به هنگام استفاده از گیاهان دیواری دو معیار بسیار مهم است: زیبایی و کارایی. ما به دنبال گلدان‌هایی هستیم که در عین زیبایی، استفاده و مراقبت‎ از آن‌ها آسان باشد. طراحی زیر دقیقا این دو اولویت را با هم دارد و روش عالی را برای استفاده از گیاهان دیواری اراده می‌دهد. این گلدان سرامیکی می‌‎توانید به دیوار متصل شود و هر زمان که نیاز نبود، آن را از دیوار جدا کنید. شما می‌‎توانید از این گلدان هم به‌صورت زمینی و هم دیواری استفاده کنید.

گلدان شیک و کوچک

گلدان بیلچه‌ای

همیشه برای ساخت وسایل دوست‌داشتنی و جالب لازم نیست که هزینه‌‏‎ بسیار زیادی را بپردازید. طراحی زیر که از بیلچه‌‎های کوچک ساخته شده است می‌تواند نمونه‌‏ عالی بدین منظور باشد. این طراحی از مواد بازیافتی ساخته شده است و بسیار جذاب بوده و هویت شخصی خودش را دارد. این گلدان برای دکوراسیون‏ روستیک بسیار عالی است.

گلدان بیلچه‌ای

طراحی مدولار

علاوه بر زیبایی و عملکرد بالای گیاهان دیواری، طراحی انعطاف‌‎پذیر و مدولار نیز می‌تواند یکی از معیارهای مهم در انتخاب آن‌ها باشد. طراحی زیر با انعطاف بالا، این امکان را به شما می‌دهد که گلدان‌های خود را در شکل‌های متنوعی روی دیوار بچینید.

طراحی مدولار

گلدان دایره‌‎ای

طراحی زیبا و ساده این گلدان مدرن به شما اجازه می‌دهد که از آن در هر فضایی استفاده کنید. این گلدان بسیار سبک بوده و به آسانی روی دیوار نصب می‌‎شود. شما می‌توانید از انواع گیاهان کوچک برای آن استفاده کنید و در آشپزخانه، ورودی خانه یا اتاق‎ خواب خود آن را نصب کنید.

گلدان دایره‌‎ای

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ چیزی که هرگز نباید در خانه خود نگه دارید! را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۱ در ۱:۳۱ ب٫ظ

    مرسی برای معرفی گلدون دیواری ها

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۳۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۷:۰۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۱:۱۲ ق٫ظ

    عالییییییی بود

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۱:۲۹ ب٫ظ

      ممنونم

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۱ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۹:۳۶ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۰:۰۹ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۴ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۰ در ۸:۳۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…