۷ ساعت دیواری خاص و بی‌نظیر در دکور منزل

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
 اگر می‌خواهید دکوراسیون منزل خود را به‌صورت حرفه‌ای شکل دهید، نباید ساعت‌ها را فراموش کنید.
ساعت‌ در دکوراسیون منزل

شاید باورتان نشود، اما ساعت‌ در دکوراسیون منزل یکی از عناصر دکوراتیو مهم است. ساعت بزرگی که به دیوار می‌زنید، جدا از این که زمان را به شما یادآوری می‌کند، یکی از اجزای دکوراسیون است و باید با سلیقه انتخاب شود. با مجله دلتا همراه باشید.

ساعت دیواری پازلی

ساعت پازلی از انتخاب‌های جالب و جذابی است که غالبا در خانه‌هایی با سبک مدرن دیده می‌شود. طراحی این ساعت‌ها بسیار جالب است. شما از تماشای این ساعت‌ها خسته نمی‌شوید. این ساعت‌ها نیز درست مانند ساعت‌های بسیار بزرگ دیواری، تنها یک ساعت نیستند. بلکه بخش قابل‌توجهی از دکوراسیون دیوارها را تشکیل می‌دهند.

ساعت‌ در دکوراسیون منزل

ساعت مدل روستیک

سبک روستیک از جمله سبک‌های محبوب امروزی است که در طراحی داخلی و چیدمان منزل کاربرد دارد. این سبک را بیشتر با نوع چوب‌های مخصوصی که در آن استفاده می‌شود، می‌شناسند. اگر دکوراسیون منزل شما سبک روستیک دارد، می‌توانید همین تم را برای ساعت نیز در نظر گرفته و آن را با دیگر بخش‌های دکور ست کنید. ساعت‌های مدل روستیک از یک صفحه چوبی ساده و بدون تزیینات تشکیل شده‌اند.

ساعت‌ در دکوراسیون منزل

انواع ساعت دیواری مدل فانتزی

اگر به دنبال داشتن یک دکوراسیون متفاوت و جذاب هستید، اضافه کردن چند فرم فانتزی به فضای منزل شما می‌تواند جالب باشد. مدل‌های فانتزی ساعت دارای فرم‌های بسیار متنوعی هستند. اصولا طراحی این مدل‌ها به گونه‌ای است که هیچ قاعده خاصی نمی‌پذیرد و به همین خاطر انواع بسیار مختلفی را می‌توانید از میان آن‌ها پیدا کنید.

ساعت دیواری مدل فانتزی

ساعت مدل تیپوگرافیک

طرح تیپوگرافیک به طرح‌هایی گفته می شود که در آن حروف و اعداد به چشم می‌خورند. طرح تیپوگرافیک را می‌توان در برخی از لوازم دکوری دید. ساعت نیز یکی از این لوازم است که طرح‌های تیپوگرافیک مختلفی برای تزیین آن به‌کار می‌رود. در این مدل ساعت، حروف و در بسیاری از اوقات، شماره‌های ساعت با فونت‌های غیرمعمول و خاصی طراحی و اجرا می‌شوند که به ساعت، فرم خاص و جدیدی می‌دهد. مدل تیپوگرافیک را می‌توانید با دکوراسیون مدرن خود ست کنید.

ساعت مدل تیپوگرافیک

ساعت مدل کلاسیک

ساعت‌های دیواری متعددی با طرح های متنوع کلاسیک وجود دارند که زیبایی و تجمل آن‌ها می‌تواند شکوه و جلوه خاصی به دکوراسیون شما بدهد. این ساعت‌ها که اغلب از جنس چوب و دارای کنده کاری‌های ظریف و زیبا هستند، با مبلمان کلاسیک شما ست بسیار مناسبی ایجاد خواهند کرد. نکات بیشتر در مورد سبک کلاسیک در دکوراسیون را در مطلب اتاق پذیرایی خود را به سبک کلاسیک دیزاین کنید بخوانید.

ساعت مدل کلاسیک

ساعت دیواری مدرن

یکی از ساعت‌ در دکوراسیون منزل ساعت مدرن است. دنیای ساعت‌های مدرن، بسیار متنوع و پر از گزینه‌های مختلف برای انتخاب است. به‌طور حتم ساعت‌های مدرن را می‌توان با سبک‌های مختلف دکوراسیون ست کرد. اما بهتر است این ساعت‌ها را در ترکیب با چیدمان مدرن، مینیمال یا تلفیقی به‌کار ببرید.

ساعت دیواری مدرن

انواع ساعت دیواری مدل مینیمال

ساعت‌های مینیمال با وجود سادگی از طرح های جذاب و نوینی برخوردار هستند که آن‌ها را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند. این ساعت‌ها بر خلاف بسیاری از مدل‌های قبلی، چارچوب ساده و بدون تزیینی دارند. ساعت‌های مینیمال در یک دکوراسیون به همین سبک، انتخاب فوق العاده‌ای خواهند بود و در ترکیب با عناصر مدرن نیز مناسب هستند.

ساعت دیواری مدل مینیمال

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ اشتباهی که اتاق پذیرایی را کوچک‌تر می‌کند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۵۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۱۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…