آپارتمان‌های زیر قیمت در تهران

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آپارتمان‌های زیر قیمت در تهران

واحد ‌های زیرقیمت در بازار مسکن پایتخت واحدهایی با عمربنای بیش از ۱۰ سال است که گزینه‌هایی مناسب برای کسانی است که قصد تبدیل به احسن آپارتمان خود با اولویت خرید واحد مسکونی بزرگ‌تر را دارند.

بسیاری از آپارتمان‌های ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت در تهران امکاناتی نظیر پارکینگ کافی به تعداد واحدها ندارند. این آپارتمان‌ها بعضا نماهایی بسیار قدیمی دارند که ظاهر آنها معرف سن بناست. همین موارد امتیازهای منفی برای ملک محسوب می‌شود و روی قیمت تاثیر می گذارد.

از طرفی، برخی از واحدهای کهنه ‌ساز بدون اینکه بازسازی شوند، برای فروش عرضه می‌شوند و تعمیرات کلی آن ها مانند تعویض کابینت، کفپوش، شیرآلات و بعضا حتی تعویض در و پنجره  هزینه هایی در بر دارد.

 وجود یک یا چند مورد از این عوامل در ملکی می‌تواند کاهش قیمت پیشنهادی را در پی داشته باشد. در این بین نبود آسانسور شاید اصلی‌ترین عامل کاهش قیمت برخی از آپارتمان‌های کهنه ‌سازاست.

البته آپارتمان‌های کمتر از ۱۰ سال و حتی نوساز زیر قیمت نیز در موتورهای جست‌وجوی معتبر ملکی وجود دارد.

صرف‌ نظر از واحدهای اندکی که در مالکیت افراد «پول‌لازم» است و به این سبب زیر قیمت عرضه می‌شود، برخی از آپارتمان‌های کم‌سن به سبب اشکال در نقشه یا نبود نور کافی زیر قیمت آگهی شده‌اند./ دنیای اقتصاد

 

100 آپارتمان‌های زیر قیمت در تهران200 1 آپارتمان‌های زیر قیمت در تهران

300 آپارتمان‌های زیر قیمت در تهران


delta.ir ◊ مجله خبری دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…