بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در سال ۲۰۲۱

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این گزارش قصد داریم بهترین اپلیکیشن‌‌های اندرویدی در سال ۲۰۲۱ را معرفی کنیم که احتمالا به کارتان خواهند آمد.
برترین اپلیکیشن های اندرویدی

گوگل مجموعه‌ای از برنامه‌ها و بازی‌ها را به عنوان برترین اپلیکیشن های اندرویدی منتشر کرده که اگر از کاربران گوشی‌های اندرویدی باشید، می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید. با مجله دلتا همراه ما باشید.

برترین اپلیکیشن های اندرویدی

برنامه Balance

برنامه مدیتیشن Balance برنده بهترین برنامه اندروید در سال ۲۰۲۱ است. تخصص این برنامه توانایی آن در تنظیم مدیتیشن‌های شما بر اساس تجربیات شماست. هنگامی که شروع به استفاده از این برنامه می‌کنید، چند سوال در مورد سابقه مدیتیشن از شما پرسیده می‌شود و سپس برنامه‌های خود را بر این اساس به شما ارائه می‌دهد. مدیتیشن به عنوان یکی از موثرترین تکنیک‌ها در برابر استرس، اضطراب و حتی افسردگی شناخته شده است و برنامه «Balance» شما را در این زمینه یاری می‌کند.

برترین اپلیکیشن های اندرویدی

Pokémon Unite

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده چند نفره رقابتی در تلفن اندرویدی خود هستید، بازی Pokémon Unite می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در این بازی دو تیم پنج نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و یک تجربه چند نفره و مهیج را ایجاد می‌کند. گوگل این بازی را بهترین بازی اندروید سال ۲۰۲۱ نامید که می‌تواند دلیل دیگری برای تجربه این بازی باشد. البته این بازی دارای برخی مشکلات در زمینه یافتن رقیب است و مشکلات سرور آن نیز گاهی می‌تواند آزاردهنده باشد.

 اپلیکیشن های اندرویدی

Bird Alone

اگر از بازی‌های چندنفره رقابتی که سرعت زیادی دارند خوشتان نمی‌آید، می‌توانید بازی Bird Alone را امتحان کنید. این بازی یک تجربه تک نفره شگفت انگیز است که شما باید در آن با یک پرنده دوست شوید. این پرنده در ابتدا سوالات عادی دارد، اما در نهایت، بحث‌ها به سمت موضوعات وجودی از جمله مرگ سوق می‌یابد. با این حال، فضای این بازی برای همیشه تاریک باقی نمی‌ماند و کار‌های سرگرم کننده‌ای مانند نوشتن شعر را می‌توان انجام داد.

Moonbeam

Moonbeam یک برنامه مناسب برای پیدا کردن پادکست است. در چند سال گذشته، ما به سمت محتوا‌های کوتاه رفته‌ایم، بنابراین پادکست‌های طولانی مدت گاهی اوقات مورد استقبال قرار نمی‌گیرند، زیرا ممکن است شنوندگان معمولی به دلیل طولانی بودن آن‌ها ناامید شوند. برخی از بهترین پادکست‌ها بیش از ۴۰ زمان دارند و اینجاست که Moonbeam به کمک شما می‌آید. این برنامه لحظات خاصی از هر پادکست را مدیریت کرده و به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید قسمت کامل این برنامه را گوش دهید یا خیر.

برنامه Speechify

Speechify برنامه‌ای است که یک صفحه را بررسی و متن را به گفتار تبدیل می‌کند. اگر خواندن متن برایتان سخت است، می‌توانید از Speechify بخواهید که آن را برای شما بخواند. این برنامه از ۲۰ زبان پشتیبانی می‌کند و در صورت تمایل این امکان را شما امکان می‌دهد که سرعت پخش صدا را افزایش دهید.

 اپلیکیشن های اندرویدی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب چگونه در تلگرام چت مخفی داشته باشیم؟  را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۴۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۲۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۵:۲۵ ب٫ظ

    چ جالب

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۷ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…