مهم‌ترین باورهای غلط آرایشی

۷
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بسیاری از افرادی که آرایش می‌کنند باورهای غلط آرایشی را در آرایش خود دخالت می‌دهند و به همین دلیل زیبایی آرایش آن‌ها زیر سوال می‌رود.
Untitled 1 240 مهم‌ترین باورهای غلط آرایشی

از آنجایی که بسیاری از افراد به خوبی نمی‌دانند باورهای غلط آرایشی و پوستی چیست و با این موضوع آشنایی زیادی ندارند در این مطلب از مجله دلتا برخی از مهم‌ترین آن‌ها را بیان می‌کنیم تا آشنایی بیشتری با این مسئله داشته باشید.

معرفی برخی از مهم‌ترین باورهای غلط آرایشی

کرم‌های گران‌ قیمت برای برطرف کردن چروک‌های روی صورت

بدون شک بسیاری از خانم‌ها برای اینکه چروک‌های روی صورت خود را از بین ببرند به فروشگاه‌های بسیار گران‌قیمت می‌روند و از فروشنده کرمی را می‌خواهند تا چروک‌های دور چشم، دور لب و غیره آن‌ها را محو کند و از این طریق چندین سال جوان‌تر شوند. اما باید بدانید این یکی از باورهای غلط آرایشی و پوستی است، چرا که هیچ کرم و محلولی تاثیری در جوان‌تر کردن شما ندارد به‌جز ویتامین A که آن را در فرمول‌های بسیار قوی ترکیب می‌کنند و آن را با قیمت بسیار زیاد به شما می‌فروشند.
باورهای غلط آرایشی

اگر سن بالا رفت دیگر موهای خود را بلند نگه ندارید

بسیاری از افراد بر این باور هستند که وقتی سن بالا رفت باید موهای کوتاه داشته باشند، در واقع این یکی از بدترین باورهای غلط آرایشی است که باید به زودی آن را از بین ببریم. این موضوع که با بالا رفتن سن موها شکننده‌تر می‌شود یک واقعیت است، ولی اگر به آن‌ها رسیدگی کنید و برای زیبایی آن‌ها به کلینیک زیبایی مراجعه نمایید بدون شک موهای همیشه زیبایی خواهید داشت.

برنداشتن موهای بالای ابرو از باورهای غلط آرایشی

بسیاری از افراد قدیمی این موضوع را گسترش داده بودند. در واقع باید بدانید که این باور بسیار اشتباه است و به هیچ عنوان به آن عمل نکنید. شما اگر به نزد هر فرد حرفه‌ای بروید بدون شک بالای ابروهای شما را برمی‌دارد. قطعا بعد از اینکه خود را نگاه کنید از زیبایی چهره خود بسیار لذت می ‌برید.

باورهای غلط آرایشی

هر روز موهای خود را نشویید

یکی دیگر از باورهای غلط آرایشی که بسیاری از افراد به آن اعتقاد دارند این است که هرگز موهای خود را روزی یک بار نشویید. شما باید بدانید که با شستشوی هر روز موها هیچ گونه آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود. بنابراین به هیچ‌وجه نگران این مسئله نباشید و هر روز موهای خود را تمیز کنید تا همیشه پاکیزه باشید.

به مژه‌های پلک پایین ریمل نزنید

بسیاری از افراد بر این باور هستند که اگر به مژه پلک پایین خود ریمل نزنند زیباتر به نظر می‌رسند، در صورتی که باید بدانید این یکی دیگر از باورهای غلط آرایشی است و شما اگر به مژه‌های پایین پلک خود ریمل بزنید زیباتر می‌شوید. البته باید بدانید که این یکی از باورهای افراد و تا حدودی سلیقه‌ای است.

باورهای غلط آرایشی

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه چه نکاتی را در آرایش شب رعایت کنیم؟ را مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۴۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۴ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۳۵ ب٫ظ

    بسیار عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…