قلعه حیرت‌انگیزی که از یخ ساخته شده است

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قلعه‌‌های یخی یکی از جاذبه‌های منحصر‌به‌فرد شهر میدوی آمریکا است که به دست انسان ساخته شده‌اند و از چندین تونل، برج و طاق کمانی تشکیل شده‌‌اند.
قلعه یخی در آمریکا

بدون تردید گردشگری زمستانه هم به اندازه سفرهای تابستانی جذاب است و برخی از کشورها در فصل زمستان با جاذبه‌های زمستانی منحصر‌به‌فرد خود که برخی از آن‌ها بی‌نظیر هستند، گردشگران زیادی را مجذوب خود می‌کنند. قلعه‌‌های یخی در شهر میدوی آمریکا در ایالت یوتا در جنوب غربی این کشور، یکی از این جاذبه‌ها هستند که بازدید از آن‌ها را نباید از دست بدهید. این قلعه‌ها همچون هزارتویی مرموز و جذاب نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کنند و می‌‌توانید ساعت‌ها از دیدن آن‌ها لذت ببرید. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با قلعه یخی در آمریکا آشنا شوید.

nlvd قلعه حیرت‌انگیزی که از یخ ساخته شده است

قلعه یخی در آمریکا

ساختار این چند قلعه‌ یخی طوری است که بازدیدکنندگان از زمان ورود آن‌ها تا پایان بازدیدشان شگفت‌زده می‌‌شوند. قبل از ورود بازدیدکنندگان به این قلعه‌های باشکوه و سحرانگیز، با برنامه‌های جالبی مانند آتش‌بازی و برنامه‌های دیگر از آن‌ها به گرمی استقبال می‌شود. وزن هر یک از این قلعه‌های یخی که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند، تقریبا ۱۱۳۴۰ تن است.

با ورود به این قلعه‌ها تصور می‌‌کنید که به قلعه‌ پری‌ها پا گذاشته‌اید. برای القای بیشتر این حس، خواهران انیمیشن محبوب منجمد (Frozen) هم به دیدار بازدیدکنندگان می‌آیند. حتی پیشنهاد می‌دهند با آن‌ها عکس بگیرید.

vndn قلعه حیرت‌انگیزی که از یخ ساخته شده است

به منظور افزایش ماندگاری این چند قلعه‌ یخی، هر روز هزاران قندیل یخی در دمای انجماد قرار می‌گیرند و آب بسیار سرد نیز به آن‌ها اسپری می‌شود. این کار باعث می‌شود که وزن قندیل‌ها هر شب به ۲۰ تن برسد و این گونه جذابیت مجسمه‌های یخی و قلعه‌ها مضاعف شود. لامپ‌های ال‌ای‌دی رنگارنگ و گسترده و فواره‌های آب نیز نقش مهمی در جذاب‌تر شدن این قلعه‌ها دارند. در ضمن می‌توانید در این قلعه‌ها از سر خوردن روی سرسره‌های یخی نیز  لذت ببرید.

ncid قلعه حیرت‌انگیزی که از یخ ساخته شده است

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند رستوران عجیبی که از استخوان ساخته شده است!

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۱۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ دی ۱۴۰۰ در ۶:۲۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۰ در ۱:۰۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۴۳ ب٫ظ

    چه باحاله

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…