نکات کلیدی برای خوش پوش بودن در زمستان

۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با سرد شدن هوا و آمدن زمستان، استایل ما نیز شکل و روی زمستانی می‌گیرد. استایل زمستانه یکی از بهترین استایل‌های دخترانه است که می‌تواند شما را خاص و منحصربه‌فرد جلوه دهد.
Untitled 1 233 نکات کلیدی برای خوش پوش بودن در زمستان

مهم‌ترین سوالی که برای داشتن استایل زمستانی جذاب و شیک ممکن است به ذهن شما برسد این است که بهتر است برای هر مکان چه لباسی بپوشید؟ چه کفشی مناسب مکان مورد نظر شماست؟ در این مطلب از مجله دلتا ۶ المان از یک استایل زمستانه مناسب را معرفی می‌کنیم.

چگونه استایل زمستانی جذاب داشته باشیم؟

لایه لایه پوشیدن در استایل زمستانه

در حالیکه پوشیدن لباس‌های مختلف بر روی هم شیک به‌نظر می‌رسد، لایه لایه پوشیدن یکی از بهترین راه‌ها برای گرم شدن نیز هست. این استایل این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که با همان لباس‌هایی که در کمد خود دارید و الزاما مخصوص زمستان نیست، باز هم بتوانید در مکان‌هایی با دماهای متفاوت، لباس مناسبی بر تن داشته باشید.

استایل زمستانی جذاب

پوشیدن چکمه‌های ساق بلند در استایل زمستانی جذاب

بوت‌ها جزو جدانشدنی‌ترین و جذاب‌ترین المان‌های تیپ زمستانی هستند. اما باید بدانید چکمه‌ها را با چه لباسی و چگونه ست کنید. بسیاری از خانم‌ها از پوشیدن این نوع چکمه‌ها خجالت می‌کشند. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید می‌توانید از چکمه‌هایی با طول‌های ساق کوتاه‌تری استفاده کنید.

استایل زمستانی جذاب

پوشیدن لباس‌های سفید در استایل زمستانه

شاید عجیب به‌نظر برسد، اما یکی از انواع استایل زمستانه پوشیدن لباس‌های سفید رنگ است. چرا که بر خلاف باور مردم، پوشیدن لباس‌های سفید رنگ کاملا متناسب با فصل زمستان است. ترکیب رنگ سفید با رنگ‌های تیره‌تر، علاوه بر جذاب‌تر کردن شما سبب گرم شدن بیشتر بدن شما هم می‌شود.

استایل زمستانی جذاب

استفاده از شال گردن در استایل زمستانی جذاب

پوشیدن شال گردن‌هایی با جنس‌های مختلف و رنگ‌های متنوع علاوه بر گرم کردن ناحیه گلو و گردن، باعث تکمیل استایل شیک زمستانه شما هم می‌شود. این شال‌ها می‌توانند بسیار بزرگ باشند یا تنها به صورت نمادین و در سایز کوچک‌تری باشند. ناگفته نماند که نوع بستن شال هم بسیار به شیک به‌نظر رسیدن شما کمک می‌کند.

استایل زمستانی جدید

استفاده از دستکش در استایل زمستانه

برای استفاده از دستکش بسیار باید محتاطانه عمل کرد چرا که استفاده از هر نوع جنس دستکشی استایل زمستانه شما را بهبود نمی‌بخشد. خانم‌هایی که به دنبال استایل زمستانی جذاب و شیک در این شرایط هستند از دستکش‌های چرمی استفاده می‌کنند. این نوع استایل زمستانه بیشتر برای مهمانی‌ها مناسب است. بهتر است هنگامی که چکمه‌های چرمی به پا کردید، از دستکش چرمی متناسب با رنگ چکمه خود هم استفاده کنید.

استایل زمستانی شیک

استفاده از کلاه در استایل زمستانه

امروزه کلاه‌های زمستانی بسیار متنوعی در بازار موجود است. کلاه‌ها به تنهایی می‌توانند به تیپ زمستانه شما جذابیت خاصی ببخشند و در فصل زمستان به‌جای شال یا روسری استفاده شوند. این مدل استایل برای دانشگاه رفتن، برای داشتن تیپ زمستانه دانشجویی و سر کار رفتن مناسب نیست اما برای مهمانی‌ها یا حتی بیرون رفتن‌های معمولی بسیار جالب است.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب همه لایه‌های لباس را با هم بپوشید! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۴۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۵:۵۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱ دی ۱۴۰۰ در ۴:۲۴ ب٫ظ

    متن زیبایی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱ دی ۱۴۰۰ در ۴:۲۸ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…