۷ گیاه آپارتمانی مخصوص آشپزخانه شما

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده از گیاهان آپارتمانی در چیدمان آشپزخانه یک راه ساده و کم‌هزینه برای زیباسازی فضای آشپزخانه است. گیاهان سبز آپارتمانی حال‌وهوای آشپزخانه را سرشار از سرزندگی و آرامش می‌کند.
گیاهان مناسب آشپزخانه

گیاهان مناسب آشپزخانه منزل از جمله گیاهانی هستند که به راحتی بتوانند در فضاهایی با نوسانات دمایی مانند آشپزخانه دوام بیاورند و کمترین آسیب را ببینند. این گیاهان دارای طرفداران بسیاری نیز هستند و گزینه خوبی برای نگهداری در آشپزخانه هستند. با مجله دلتا همراه باشید.

پوتوس

این گیاه از جمله گیاهان مناسب آشپزخانه است که می‌توان در آشپزخانه نگهداری نمود. این گیاه دارای رگه‌های زرد رنگ بوده و جزو گیاهان بادوام در آشپزخانه و خانه است. این گیاه دارای برگ‌های زیبایی بوده که به شکل قلب هستند. گیاه پوتوس دارای آستانه تحمل خوبی در شرایط آشپزخانه و فضاهای دیگر بوده و یکی از خاصیت‌های مهم آن تصفیه هوای اطراف است.

گیاهان مناسب آشپزخانه

برگ عبایی

این گیاه نیز یکی دیگر از گیاهان مناسب آشپزخانه است که دارای برگ‌های زیبا و درخشان است. از ویژگی‌های این گیاه تحمل زیاد و نوسانات دما است که آن را تبدیل به یک گزینه خوب برای نگهداری در قسمت آشپزخانه منزل شما می‌کند.

گیاهان مناسب آشپزخانه

گیاه زاموفیلیا

این نیز یکی دیگر از گیاهان قوی به حساب می‌آید که می‌توان در آشپزخانه نگهداری نمود. این گیاه دارای برگ‌های سبز تیره است و حالتی چرم گونه دارد که همین خصوصیت باعث می‌شود که اکثرا تصور می‌کنند گیاهی مصنوعی است. این گیاه جزو گیاهانی است که به راحتی می‌تواند تنش‌های دمایی را تاب آورد و یک گزینه خوب برای نگهداری در منازل شما است. گیاه زاموفیلا از گیاهان مناسب آشپزخانه محسوب می‌شود که به همین دلیل دارای طرفداران زیادی است.

گیاه زاموفیلیا

گیاه گندمی

گیاه گندمی بسیار مقاوم به خشکی بوده و خیلی هم پرطرفدار است. برگ‌های این گیاه آویزان و دارای مقاومت بالایی هستند. این گیاه به اکثر شرایط مقاوم بوده و یکی از گزینه‌های خوب برای نگهداری در آشپزخانه است. برای آشنایی با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاهان آپارتمانی خانه شما را لوکس می‌کنند سر بزنید.

گیاه گندمی

گیاه آلوئه‌ورا

این گیاه جزو گیاهان قوی است که مناسب آشپزخانه بوده و کم آبی را به مدت طولانی می‌تواند تحمل نماید. آلوئه‌ورا یکی از گیاهان مناسب برای نگهداری در آشپزخانه بوده که در مواقع سوختگی می‌توانید از آن برای بهبود سوختگی استفاده کنید.

گیاه آلوئه ورا

سانسوریا شمشیری

این گیاه در سایه و در مقابل نور به راحتی زندگی می‌کند و دارای اصالت آفریقایی است. شما این گیاه را در صورتی که به باغبانی و کشاورزی نیز آشنایی نداشته باشید به راحتی می‌توانید نگهداری کنید. پس یک گزینه خوب برای نگهداری در منزل و بخصوص آشپزخانه شما است. برای نگهداری بهتر از گیاهان آپارتمانی به مطلب با این ۷ ترفند از گیاهان آپارتمانی بهتر مراقبت کنید سر بزنید.

سانسوریا شمشیری

گیاه کاکتوس

کاکتوس‌ها از دیگر گیاهان مناسب آشپزخانه شما هستند زیرا علاوه بر داشتن آستانه تحمل بالا، برای افرادی که آب دادن به گل‌ها را فراموش می‌کنند یا به دلیل شرایط زندگی مجبور به مسافرت رفتن هستند مناسب است. این گیاهان آب بسیار زیادی را در داخل بافت خود ذخیره می‌کنند به همین دلیل به راحتی می‌توانند زمان طولانی را بدون آب زنده بمانند.

گیاه کاکتوس

پیشنهاد مطالعه: مطلب جذاب‌ترین آینه‌ها در دکور منزل که باید بشناسید! را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۱۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۰ در ۱:۳۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۰ در ۱:۱۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۹:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…