رستوران عجیبی که از استخوان ساخته شده است!

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در نقاط مختلف دنیا رستوران‌های عجیبی وجود دارند که ممکن است کمی غیرمعمول باشند و شما را انگشت به دهان بگذارند.
رستوران اسکلتی اوئسو در مکزیک

دکور اصلی و مجسمه‌های داخل رستوران «اوئسو» در مکزیک، با عناصر اسکلت و استخوان ساخته شده است. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با رستوران اسکلتی اوئسو در مکزیک آشنا شوید.

رستوران اسکلتی اوئسو در مکزیک

رستوران‌ها معمولا سعی می‌کنند که استخوان حیوانات را به ظرف غذا محدود کنند و بر در و دیوار نمایش داده نمی‌شود. اما رستوران “اوئسو” (Hueso) که به زبان مکزیکی ترجمه آن همان “استخوان” می‌شود، دکور اصلی و مجسمه‌های داخل آن با عناصر اسکلت و استخوان ساخته شده است.

ایگناسیو کادنا (Ignacio Cadena) طراحی جالب و شبح‌وار این رستوران را بر عهده داشته است. طراحی این بنا شامل هزاران استخوان واقعی و مصنوعی حیوانات است. این استخوان‌ها شامل جمجمه، فک و ستون فقرات و دیگر اسکلت‌ها می‌شود که به صورت تزئینی در قفسه و تابلوها استفاده شده است. اما هیچ کدام از این استخوان‌ها، استخوان انسان نیستند.

رستوران جمجمه

قسمت بیرونی رستوران

قسمت بیرونی رستوران، که کادنا آن را “پوست” می‌نامد، نمای کاشی و سرامیک دست ساز دارد. این نما با الگوهای مارپیچ تزئین شده و شبیه دوخت و بخیه است. در داخل نیز، دیوارهای مشترک ترسناک با ۱۰۰۰۰ استخوان نقاشی شده و آلومینیوم آراسته شده است. این استخوان‌ها شامل جمجمه، فک و ستون فقرات و دیگر اسکلت‌ها می‌شود که به صورت تزئینات در قفسه و تابلوها استفاده شده است. اما هیچ کدام از این استخوان‌ها، استخوان انسان نیستند. آن‌ها در ترکیب با پوشش سفید رنگ دیوار و دکور داخل، به ما یادآوری می‌کند که انسان‌ها در گذشته‌های دور از چه چیزی به عنوان چنگال و قاشق استفاده می‌کردند.

دیوارهای آجری سفید و مبلمان از چوب رنگ پریده و صاف، مفهوم شبح مانندی را تکمیل می‌کند. یک تک استخوان حلق‌آویز شده بالای در ورودی قرار دارد که می‌تواند هشداری برای کسانی باشد که از استخوان و اسکلت خوششان نمی‌آید.

رستوران اسکلت مکزیک

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند روستای ایرانی که در آن کوچه و خیابان وجود ندارد.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…