ماجرای خوفناک زنی مرده که در تابوت زنده شد!

۱۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همان موقع که مارگارت دیکسون در میدان اصلی شهر ادینبورگ به چوبه دار آویخته شد، همه کسانی که در این میدان شاهد اعدام او بودند، گمان نمی‌کردند که دوباره او را زنده خواهند دید.
زنی که زنده شد

مراسم اعدام او مانند دیگر اعدام‌هایی که در آن دوران رخ می‌داد، جلوی چشمان همه مردم و مسئولین شهر برگزار شد و هیچ مشکل خاصی هم وجود نداشت. اما پس از مرگ او، تازه ماجراهای عجیب و غریب و ترسناک آغاز شد. ماجراهایی که مجله دلتا  قصد دارد برایتان تعریف کند. پس در ادامه با مطلب زنی که زنده شد با ما همراه باشید.

ماجرای خوفناکزنی که زنده شد

مارگارت دیکسون (Margaret Dickson) در تاریخ ۲ سپتامبر ۱۷۲۴ میلادی به دار آویخته شد. مراسم اعدام عمومی او در میدان شهر برگزار شد. این مراسم در حضور مسئولین دادگاه، مسئولان کلیسا، اعضای خانواده و دوستان او و همچنین سایر مردمی که فقط برای تفریح به میدان اصلی شهر آمده بودند، انجام شد.

اعدام مارگارت دیکسون

مراسم اعدام در حالت عادی برگزار شد و حتی جنازه زن بیچاره برای دقایقی بر روی طناب آویزان باقی ماند. مرگ دیکسون توسط مسئولان تایید شد و خانواده او خود را آماده کردند تا جنازه را برای مراسم دفن آبرومندانه به مکانی دیگر منتقل کنند. آن‌ها با خرید یک تابوت تاریخی و کهنه، تصمیم گرفتند تا جنازه را با خود از ادینبورگ به شهر موسلبورگ، زادگاه دیکسون انتقال دهند.

زنی که زنده شد

مارگارت دیکسون، زنی که زنده شد

کاروان عزادار از شهر ادینبورگ خارج شدند و پس از طی مسافتی نسبتا طولانی در محلی به نام پفمیل (Peffermill) برای استراحت و نوشیدن چای و قهوه متوقف شدند. آن‌ها تابوت قدیمی و جسم بی‌جان دیکسون را در خارج از رستوران رها کردند و خود داخل آن شدند.

طبق روایت بسیاری از شاهدان ماجرا، سر و صداهای ترسناک و عجیب و غریبی از داخل تابوت به بیرون منتشر شد و همه متوجه شدند که مارگارت زنده شده است.

چرا مارگارت دیکسون به اعدام در ملا عام محکوم شد؟

نقل قول‌های مختلفی در این‌باره وجود دارد. معتبرترین آن‌ها می‌گوید که دیکسون به خاطر کودک کشی به اعدام محکوم شد. طبق این نقل قول، او نوزاد تازه متولد شده خود را در کنار ساحل رودخانه تنها رها کرده و رفته است.

پس از زنده شدن دیکسون، چه اتفاقاتی افتاد؟!

با توجه به قوانین آن زمان، او یک بار مجازات شد و حتی مرگ را هم تجربه کرد. او یک بار به دار آویخته شده بود، پس حکمی که برایش بریده بودند، در واقع اجرا شده بود. مارگارت زندگی خود را در کنار همسرش ادامه داد و حتی چندین فرزند دیگر هم به دنیا آورد. او همچنین شغل خود را به عنوان فروشنده ماهی و نمک ادامه داد.

کافه مارگارت دیکسون

همچنین گفته شده که با وجود اینکه دیکسون فردی مذهبی نبود، بعد از زنده شدن دوباره، هر هفته یک روز برای انجام مراسم‌های دینی به کلیسا می‌رفت و عبادت می‌کرد. اینکه در نهایت مارگارت دیکسون در چه سالی از دنیا رفت هم کاملا مشخص نیست. بسیاری از مردم عقیده دارند که او در سال ۱۷۵۳ فوت کرد.

پس از این ماجرا، توجه تمامی مردم شهر به دیکسون معطوف شد و او به یکی از مشهورترین افراد شهر تبدیل شد. مردم شهر لقب زن نیمه مرده را بر او گذاشتند. مردم امروزی شهر ادینبورگ هم دیکسون را می‌شناسند. امروزه کافه‌ای در این شهر به نام مارگارت دیکسون وجود دارد و گردشگران بسیاری از نقاط مختلف اروپا برای خوردن یک قهوه در این کافه و زنده کردن یاد و خاطره دیکسون به این کافه پای می‌گذارند.

صثل ماجرای خوفناک زنی مرده که در تابوت زنده شد!

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب شماره‌ای که همه صاحبان خود را به کام مرگ کشاند! را بخوانید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۳۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۵:۴۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۹:۲۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۰ در ۷:۲۷ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ دی ۱۴۰۰ در ۱:۴۰ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۴ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۸ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۸ ب٫ظ

    هرچی مطالب حادثه ای دارید بذارید

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۴ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۳ ق٫ظ

      ممنونم از نظر شما بله حتما

      پاسخ

  8. ناشناس

    ۱ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۹ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱ دی ۱۴۰۰ در ۹:۴۸ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱ دی ۱۴۰۰ در ۵:۴۱ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۴ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۴ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…