۱۰ قدم برای رسیدن به دکوراسیون داخلی مدرن (بخش اول)

۰
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
برای طراحی داخلی و استفاده بهینه از فضا بهتر است که با تکنیک های جدید دکوراسیون آشنا شوید.
دکوراسیون داخلی مدرن

در عصر کنونی شاهد ورود سبک‎های گوناگون در حوزه‎ی دکوراسیون داخلی هستیم. تکنولوژی‎ها و نظریه‎های علمی متعدد و گوناگون که هر کدام توانسته‎اند با جایگزین کردن متدهای جدید به جای باورهای نادرست یا مرسوم در چیدمان خانه، تفاوت موثری را در این حوزه ایجاد کنند. اما همان طور که می‎دانید توجه به بخش‎های مختلف و چیدمان اصولی آنها در کنار هم است که شما را صاحب خانه‎ای متفاوت می‎کند. به همین منظور امروز قصد داریم تا در این گزارش شما را با نکات مهمی درباره‎ی چیدمان اصولی خانه آشنا کنیم.

مینیمالیستی فکر کنید

چیدمان شیوه‎ی مینیمالیستی یکی از ترندهای عصر حاضر است که در انواع دکوراسیون‎های جدید نیز به وفور به چشم می‎خورد. شما نیز می‎توانید با کسب اطلاعات دراین‎باره و چیدمان‎های ساده و خاص این شیوه، فضای خانه‎تان را دستخوش تغییر کنید. برای ایجاد نشاط در محیط زندگی‎تان می‎توانید با استفاده از کمترین وسیله در دکوراسیون منزل، آپارتمان خود را بچینید و از زیبایی های  دکوراسیون داخلی مدرن بهره‎مند شوید.

دکوراسیون داخلی مدرن

به چیدمان کل فضا بیندیشید

اهمیت دادن به چیدمان یک‎دستِ بخش‎های مختلف خانه امری ضروری است؛ به همین خاطر توصیه‎ی ما به شما این است که به جای دیزاین تک تک اتاق ها به شیوه های مختلف، آنها را به ترکیب و هماهنگی مطلوب برسانید.

چیدمان

از رنگ های زیبا استفاده کنید

شما کدام رنگ را برای استفاده در خانه‎تان ترجیح می‎دهید؟ همان طور که می‎دانید، رنگ ها در زیبایی منزل نقش بسیار مهمی دارند. این که از رنگ های تیره مثل خاکستری یا روشن مانند زرد در خانه‎تان استفاده کنید به کلی اتمسفر فضای زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

دکوراسیون خانه

چیدمان های هندسی

یکی از ترفندهای جالب طراحی داخلی مدرن ، استفاده از احجام هندسی در وسیله های کاربردی همچون کتابخانه ها، قفسه ها و… است. برای دستیابی به این زیبایی بی نظیر می‎توانید از این حجم ها در ابعاد و مساحت‎های مختلف در محیط خانه استفاده کنید.

چیدمان های هندسی

به رومیزی ها اهمیت دهید

هماهنگی رنگ و طرح رومیزی با دیوارها و سایر وسایل موجود در خانه‎تان می‎تواند شما را در داشتن دکوراسیونی خاص یاری کند. به طور ویژه، اگر الگوها و طرح پارچه هایی که در منزل استفاده می‎کنید با کوسن ها، مبل‎ها و وسایل دیگر هماهنگی داشته باشند، بهتر است.

دکوراسیون

استفاده از سقف های رنگی در دکوراسیون داخلی مدرن

اغلب به صورت مرسوم سقف خانه‎ها را با رنگ سفید رنگ آمیزی می‎کنند، در صورتی‎که چنین الزامی وجود ندارد. بلکه می‎توانید با الهام از رنگ دیوارهای منزل رنگ سقف را نیز تغییر دهید. حتی از تکنیک اِپوکسی نیز برای تغییر رنگ و طرح این بخش از خانه می‎توانید استفاده کنید، زیرا این شیوه تنوع بسیاری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دکوراسیون خانه

استفاده از پرده های متفاوت

پرده‎ها نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه دارند و اگر از یک پرده‎ی خاص و شیک در خانه استفاده کنید به زیبایی و جذابیت کل محیط کمک خواهید کرد.

به همین خاطر در دکوراسیون داخلی مدرن حتما باید به جایگاه پرده و طریقه‎ی استفاده از آن اهمیت دهید و با انتخاب درست ترین نوع پرده زیبایی منحصر به فرد خود را بیافرینید.

پرده در دکوراسیون

استفاده درست از منابع نوری

روشن کردن خانه با استفاده درست از منابع نوری کاملا متفاوت است. استفاده از نورپردازی درست و اصولی ویژگی‎ها و جذابیت‎های خانه شما را نمایان خواهد کرد. برای رسیدن به این هدف باید در انتخاب لوستر و چراغ های خود دقت کنید.

دکوراسیون داخلی

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…