چگونه در تلگرام چت مخفی داشته باشیم؟

۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ما نسل هزاره هستیم و راه‌های مختلف ارتباطی را تاکنون دیده‌ایم. در روزهای اولیه، قبل از ورود تلفن‌های هوشمند، از پیام های متنی عادی استفاده می‌کردیم و از طریق تلفن‌های همراه قدیمی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کردیم تا اطلاعات و ایده‌های خود را به اشتراک بگذاریم. ما در قرن بیست و یکم زندگی می‌کنیم و خود را با فناوری پیشرفته احاطه می‌کنیم.
چت های مخفی در تلگرام

این مقاله شما را در مورد چت های مخفی در تلگرام و نحوه عملکرد آن راهنمایی می‌کند. چت های مخفی در تلگرام یکی از معروف‌ترین ویژگی‌های این برنامه است. اما متاسفانه، بسیاری از ما نحوه استفاده از این ویژگی هیجان انگیز را نمی‌دانند. با مجله دلتا همراه باشید.

چت های مخفی در تلگرام

می‌توان گفت که این بیشتر شبیه به یک سلاح خود مخرب است، چت مخفی در تلگرام به طور خودکار مکالمه را از بین می‌برد تا ردپای آن پیدا نشود.

چگونه چت مخفی را در تلگرام راه اندازی کنیم؟

این روش بسیار آسان و سریع است. ابتدا باید تلگرام را روی تلفن همراه خود از گوگل پلی نصب کنید . پس از اتمام مراحل نصب ، تلگرام را راه اندازی کنید. بعد ، برای باز کردن منو صفحه را به راست بکشید .

برای شروع یک گپ مخفی در تلگرام ، باید New Secret Chat را انتخاب کنید.

 

چت های مخفی در تلگرام

پس از انتخاب گپ New Secret ، می توانید آن را در لیست مخاطبین مشاهده کنید. از لیست مخاطبین ، یک مخاطبی را که می‌خواهید مکالمه را با آن‌ها شروع کنید انتخاب کنید.

شما باید صبر کنید تا فرد درخواست گپ شما را بپذیرد. هنگامی که شخص مکالمه را پذیرفت، یک صفحه چت مخفی پیدا می‌کنید که در دستگاه شما ظاهر می‌شود که می‌توانید پرونده‌ها، پیام‌های صوتی و پیام‌های متنی را با فرد به اشتراک بگذارید. بدون هیچ نگرانی می‌توانید مکالمه را شروع کنید زیرا گپ مخفی هیچگونه نشانه‌ای از ردیابی پیام‌ها در دستگاه یا سرویس پیام رسان فوری خود باقی نمی‌گذارد.

چت مخفی در تلگرام همچنین یک تایمر فراهم می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید برای پیام‌های خود تخریب کننده زمان تعیین کنید. می‌توانید تنظیم زمان را در تلگرام تغییر دهید. برای این کار ، باید به منویی که در بالا سمت راست پیدا خواهید کرد، بروید. حالا، روی تایمر خود تخریب کلیک کنید.

هنگامی که تایمر Self-Destruction را راه اندازی می‌کنید ، می‌توانید پنجره جدیدی را باز کنید که می‌توانید قبل از آنکه پیام خود نابود شود، مدت زمان طول عمر چت را تغییر دهید. گزینه‌های مختلف انتخاب زمان مانند هفته، ثانیه، روز را انتخاب خواهید کرد.

نحوه مشاهده چت های مخفی تلگرام در رایانه

شما نمی‌توانید چت مخفی را در رایانه خود مشاهده کنید. برای بعضی‌ها جای تاسف دارد که این ویژگی تلگرام فقط در گوشی‌های هوشمند اجرا می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب ۷ ترفند مخفی در واتساپ که تا الان نمی‌دانستید را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۰۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۵۶ ق٫ظ

    👏👏👏👏👏👏

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۱ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۴ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۰۲ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۹ ق٫ظ

      سپاس

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…