۵ وسیله که چیدمان نشیمن را تکمیل می‌کند

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گاهی با وجود اینکه تمام آنچه دوست داشتیم را در این اتاق نشیمن چیده‌ایم، باز هم احساس می‌کنیم چیزی در این فضا کم است.
چیدمان اتاق نشیمن منزل

اتاق نشیمن جایی است که با خانواده یا دوستان بیشتر وقت خود را در آن می‌گذرانیم. چیدمان اتاق نشیمن منزل باید با دقت و با توجه به شخصیتی که دارید انجام شود. با مجله دلتا همراه باشید.

ترکیبی از وسایل قدیم و جدید

برای چیدمان اتاق نشیمن منزل باید ترکیبی از وسایل قدیمی در میان وسایل جدید داشته باشید. این وسایل با توجه به دکور اتاق انتخاب می‌شوند. برای مثال چند قاب عکس خانوادگی، یک آینه یا یک مبل تکی می‌تواند این کار را انجام دهد. هر اتاق نشیمن باید دارای یک وسیله باشد که داستانی برای گفتن داشته باشد، چه این وسیله عتیقه باشد، چه یک عکس قدیمی یا یک مجموعه. این ترکیب قدیمی و جدید می‌تواند به اتاق شخصیت بدهد.

چیدمان اتاق نشیمن منزل

استفاده از کتاب

کتاب‌ها نیز از جمله وسایلی هستند که می‌توانند نقشی اساسی در اتاق نشیمن ایفا کنند. کتاب، همانطور که افراد را کامل‌تر می‌کند و باعث می‌شود اطلاعات آن‌ها بالاتر برود، در اتاق نشیمن نیز باعث تکمیل و روح بخشیدن به فضا می‌شود. هر چه تعداد این کتاب‌ها در کتابخانه‌ای که کنار اتاق گذاشته‌اید بیشتر باشد، فضای اتاق شما زیباتر خواهد بود و به شما و دوستانتان کمک می‌کند تا هرازگاهی نگاهی به کتاب‌ها بیندازید و در کنارهم به مطالعه بپردازید.

استفاده از کتاب

یک اثر هنری

آثار هنری جلوه و جذابیت بیشتری به اتاق می‌دهند. آثار هنری پر از رنگ و تصاویر زیبا هستند و نظرات را به سمت خود جلب می‌کنند. وقتی یک تابلوی هنری زیبا و بزرگ را به دیوار اتاق نشیمن بیاویزید، میهمانان به محض ورود به خانه متوجه آن شده و به آن خیره می‌شوند. وجود یک تابلوی زیبا و رنگارنگ در اتاق نشیمن به خودتان نیز انرژی بیشتری خواهد داد.

یک اثر هنری

استفاده از گل و گیاه

چه یک گلدان کوچک باشد چه یک درختچه سبز بزرگ، اتاق نشیمن با وجود گل و گیاه زیباتر و شاداب تر می‌شود. گل و گیاه به اتاق رنگ و زندگی می‌دهند و علاوه بر زیبایی باعث می‌شوند هوای اتاق نیز از کیفیت بالاتری برخوردار شود. گلدان زیبا و جذاب برای دکرو منزل را در مطلب ۵ گلدان شیک و جذاب در دکور منزل شما بخوانید.

استفاده از گل و گیاه

فرشی مناسب با سایز اتاق

شاید عنوان، کمی برای شما گیج کننده باشد. درست است، همیشه اتاق نشیمن نیاز به فرش دارد اما چیزی که مهم است و باعث می‌شود اتاق نشیمن ناقص دیده نشود وجود فرشی است که سایز آن به نسبت اتاق انتخاب شده باشد. اگر فرش مناسب با سایز اتاق انتخاب نشود همیشه احساس می‌کنید چیزی در اتاق ایراد دارد. در عین حال وقتی سایز فرش مناسب با سایز اتاق باشد تغییر بزرگی احساس خواهد شد.

فرشی مناسب با سایز اتاق

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه عمر فرش ماشینی را بالا ببریم؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۴۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۵:۰۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…