با دکوراسیونی خاص به استقبال یلدا بروید

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کم کم به اواخر فصل دوست‌داشتنی پاییز نزدیک می‌شویم. پاییز سراسر مهر برای رفتنش هم برنامه‌ای دارد. جشن خداحافظی پاییز، یلدا را پیش رو داریم.
ترفندهای دکوراسیون شب یلدا

به همین مناسبت کم کم می‌خواهیم برای شب دوست داشتنی یلدا منزل خود را آماده کنیم. با مجله دلتا همراه باشید تا شما را با ترفندهای دکوراسیون در شب یلدا آشنا کنیم.

تزیین ورودی خانه

از ورودی خانه خود شروع کنید. یک حلقه گل زیبا می‌تواند خوش‌آمدگویی خوبی برای مهمانان شما باشد. بهتر است تم آن را از گل به انار و میوه‌های کاج تغییر دهید. به سادگی می‌توانید این حلقه را خودتان بسازید.

ترفندهای دکوراسیون شب یلدا

استفاده از ظروف قدیمی

یکی از ترفندهای دکوراسیون در  شب یلدا این است که ظروف قدیمی خودتان را از گنجه‌ها بیرون بیاورید، وقتی صحبت از سنت کهن ایرانی، شب یلدا می‌شود پس باید تم و حال و هوای اصیل ایرانی هم داشته باشیم. نیاز نیست به بازار بروید و یکی از آن‌ها را تهیه کنید، کافی است کمی در کمدهای دست کم یک عنصر با تم ایرانی پیدا می‌کنید که فضای شما را دگرگون می‌کند.

ترفندهای دکوراسیون شب یلدا

رومیزی‌های زیبا

یک رومیزی بی‌نظیر با تم ترمه و یا حتی کوسن‌هایی مزین شده به نقوش ایرانی می‌تواند میز شما را دگرگون کند، کمی خلاق‌تر باشید. همچنین می‌توانید از نقش‌های بی‌نظیر میوه‌های شب یلدا ایده بگیرید و پارچه‌های بی‌استفاده یک رومیزی بی‌نظیر برای میز غذا خوری خود بسازید. برای انتخاب رومیزی‌ مناسب به مطلب کدام رانر یا رومیزی مناسب میز شماست؟ سر بزنید.

رومیزی‌های زیبا

استفاده از شمع‌ها

جادوی شمع‌ها را این روزها بیشتر به‌کار بگیرید، جاشمعی‌های خود را با میوه های کاج وبرگ های پاییزی تزیین کنید، خشکبار و حتی حبوبات هم می‌تواند ایده خوبی برای تزیین جاشمعی‌های شما باشد. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و معجزه شمع‌ها را در فضای خانه بیاورید. شمع‌ها هر کجا که باشند معجزه همان جا رخ می‌دهد. امتحان کنید حتما لذت خواهید برد.

استفاده از شمع‌ها

استفاده از تابلوها

تابلوها و تایپوگرافی‌های بی‌نظیر شب یلدایی هم می‌تواند راه خوبی برای استقبال از این شب دوست داشتنی باشند، این تابلوها را می‌تواند هنر دست خودتان یا فرزندان دوست داشتنی شما باشد، روش کلاژ یا همان تکه چسبانی هم روش بی‌نظیری برای ساخت یک تابلوی بی‌نظیر یلدایی است که می‌تواند به خوبی فضای شما را تزیین کند.

لوازم دکوری

یکی از ترفندهای دکوراسیون در شب یلدا این است که لوازم دکوری با تم یلدا تهیه کنید. یکی از عناصر یلدا که همیشه چشم‌نواز است، انار است. نیازی نیست بازار را برای خرید این دکورهای کوچک زیر و رو کنید، ما همیشه برای شما ایده‌های مقرون به‌صرفه‌ای داریم، به سادگی چند انار کوچک خشک شده را با اسپری رنگ، رنگ کنید و بگذارید خشک شوند و در ظرف‌های بلوری بریزد و بگذارید کنار میزتان و از زیبایی آن در فضای داخلی خود لذت برید.

لوازم دکوری

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکات طلایی در چیدمان آشپزخانه لاکچری و مدرن را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۱۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…