راز دلهره‌آور گورستان عروسک‌ها چیست؟

۷
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این مطلب قصد داریم به جزیره‌ای خاص سفر کنیم. جزیره‌ای ترسناک با داستانی غم‌انگیز.
جزیره عروسک ها در مکزیک

جزیره‌ عروسک‌ها به طور حتم یکی از عجیب‌ترین مقاصدی است که می‌توان به آن سفر کرد. این شهر اسرار‌آمیز در مسافت کوتاهی از مکزیکوسیتی قرار گرفته، و با ساکنین خاص خود منظره‌ای ترسناک و خیره کننده را به نمایش گذاشته است. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با جزیره عروسک ها در مکزیک آشنا شوید.

جزیره عروسک ها در مکزیک

جمعیت این جزیره را عروسک‌هایی زشت و ترسناک تشکیل می‌دهند. در گذشته تنها یک پیرمرد در کل جزیره سکونت داشته است. این جزیره مملو از مناظری است که نمی‌توان مثل و مانند آن‌ها را در هیچ منطقه‌ دیگری در جهان مشاهده کرد.

جزیره عروسک ها در مکزیک گورستانی وسیع از عروسک‌هایی است که در گوشه و کنار آن آویزانند. فرقی نمی‌کند جزو گردشگران پر دل‌ و جرات باشید یا خیر. با ورود به فضای جزیره ترسی عجیب تمام وجودتان را فرا می‌گیرد. این درست همان چیزی است که موجب شده جزیره‌‌ عروسک‌ها به عنوان یکی از ترسناک‌ترین مناطق توریستی در دنیا شناخته شود و همواره در صدر عجیب‌ترین‌های گردشگری باقی بماند.

جزیره عروسک ها کجاست

جزیره‌‌ عروسک‌ها کجاست؟

جزیره‌ عروسک‌ها در جنوب شهر مکزیکو سیتی واقع شده و امروزه به عنوان یکی از پرترددترین نقاط گردشگری منطقه جایگاهی خاص در مکزیک را به خود اختصاص داده است.

می‌توانید در گوشه و کنار جزیره با اندام‌های ترسناک و وهم‌انگیز عروسک‌ها روبه‌رو شوید. عروسک‌هایی که از تنه‌ درخت‌ها و شاخه‌هایشان آویزانند. عروسک‌های رها شده بر روی زمین. عروسک‌هایی با چشم‌های باز و اندام‌های کثیف و گل‌آلود. اگر به دیدن مطالب خاص گردشگری علاقه دارید، روستای ایرانی که کوچه و خیابان ندارد را بخوانید.

سرزمین عروسک ها

راز گورستان عروسک‌ها چست؟

به طور حتم اولین مسئله‌ای که با سفر به این جزیره رازآلود با آن مواجه می‌شوید غم و انرژی دلهره‌آوری است که در فضا احساس می‌شود. داستان از این قرار است که بیش از نیم قرن پیش، مردی به نام دون ژولیان سانتانا، تن بی‌جان دختر بچه‌ای را در کانالی حوالی جزیره، از آب گرفت. چندی پس از آن، عروسکی که بر روی آب کانال شناور بود را از آب بیرون کشید و به تنه‌ یکی از درختان جزیره آویزان کرد.

او اعتقاد داشت این مسئله روح دختر را به آرامش می‌رساند و موجب می‌شود که دخترک احساس شادی کند. به طور حتم این داستان همین‌جا به پایان نرسید. چراکه یک عروسک نمی‌توانست بار حفاظت از جزیره را به دوش بکشد و موجبات آرامش روح دخترک مرده را فراهم کند. این جریان باعث شد که دون ژولیان به عنوان شکارچی عروسک‌های رها شده، منطقه را زیر پا بگذارد و صدها عروسک را در جزیره دلهره‌آورش جمع‌آوری کند.

جزیره عروسک ها در مکزیک

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند قلعه متروک، جاذبه گردشگری متفاوت کبودرآهنگ.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۱ در ۶:۱۱ ق٫ظ

    عالی و عجیب

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۴ آبان ۱۴۰۱ در ۳:۵۲ ب٫ظ

      ممنونیم از حضور ارزشمند شما در مجله ما🌹

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۵ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۴ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…