با این ایده‌ها خانه خود را مدرن و جذاب کنید

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکوراسیون داخلی مدرن بهترین حالت دکوراسیون است که می‌توان برای خانه در نظر گرفت. در دکوراسیون داخلی مدرن ملزومات با نظم و ترتیب درکنار هم قرار گرفته و ظاهری زیبا به ما ارائه می‌دهند.
دکوراسیون داخلی مدرن در منزل

در خانه‌هایی که از دکوراسیون مدرن بهره می‌برند، معمولا وسایل تزیینی کمی به‌کار گرفته می‌شود و در صورت استفاده به‌صورت پراکنده قرار می‌گیرند. ایده های گوناگونی جهت رسیدن به دکوراسیون داخلی مدرن در منزل وجود دارد. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نمونه‌هایی از این ایده‌ها پرداخته‌ایم.

آشپزخانه به سبک مدرن

آشپرخانه‌ها در سبک و دکوراسیون مدرن با وسایل نمایشی و براق و رنگ‌های درخشنده با لبه‌های برش خورده به نمایش گذاشته می‌شوند. قوانین سادگی در این سبک شامل این است که کابینت‌ها دارای درهای ورقه‌ای هستند، اپن آشپزخانه دارای لبه ساده است و از مواد و ابزارهای شلوغ در آن استفاده نشده است.

آشپزخانه در دکوراسیون مدرن به این گونه است که باید کابینت‌های دردار را با کابینت‌هایی که مدل ساده دارند جایگزین کنید و کفپوش را چوب پنبه کنید و یا برای دیوارهای بین کابینت‌ها سرامیک‌های رنگی برگزینید. ایده‌های بیشتر در مورد آشپزخانه مدرن را در مطلب ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون مدرن آشپزخانه بخوانید.

دکوراسیون داخلی مدرن در منزل

 

اتاق خواب با دکوراسیون مدرن

در اتاق خواب از یک تخت کوتاه استفاده کنید و دو پاتختی بگذارید و دو چراغ بر روی آن قرار دهید. برای تزیین آن نیز می‌توانید مجسمه بگذارید و یا روی دیوار نقاشی کنید. لوستر نصب کنید و کاغذ دیواری بکشید و قالیچه هم در اتاق بگذارید. همچنین می‌توانید یک میز آرایشی بگذارید با یک صندلی مدرن که باعث می‌شود اتاق زیبایی بیشتری داشته باشد. ایده‌های بیشتر در مورد اتاق خواب مدرن در مطلب با کاغذ دیواری اتاق خواب را شیک و مدرن کنید بخوانید.

دکوراسیون داخلی مدرن در منزل

اتاق پذیرایی مدرن

مکانی که بیانگر سلیقه و حس هنری صاحب خانه است اتاق پذیرایی است. برای مبلمان اتاق پذیرایی در دکوراسیون مدرن می‌توان از مبل و کاناپه و یک میز در جلوی آن‌ها، میز ناهارخوری، دیوارهای رنگی، تلویزیون و وسایل دکوری دیگر استفاده کرد. برای مدرن نشان دادن اتاق پذیرایی می‌توان از چند شمع با رنگ‌های روشن استفاده کرد. توجه کنید بهتر است برای داشتن اتاق پذیرایی به سبک مدرن، مبل راحتی خریداری کنید. چرا که مبلمان کلاسیک و یا استیل برای این سبک مناسب نیستند. برای چیدمان پذیرایی مدرن مطلب دکوراسیون پذیرایی شیک و مدرن را بخوانید.

اتاق پذیرایی مدرن

اتاق ناهار خوری مدرن

اگر می‌خواهید حس خوبی در خانه مدرن خود داشته و از خوردن ناهار در کنار دوستان و خانواده خود نهایت لذت را ببرید، استفاده از میز ناهارخوری بزرگ شیشه‌ای با صندلی‌های زیبا در اتاق ناهارخوری دکوراسیون مدرن می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برای تزیین نیز می‌توانید در بالای میز ناهارخوری از چراغ‌های دکوری استفاده کنید و در اتاق از پرده‌های تزیینی هم استفاده کنید.

اتاق ناهار خوری مدرن

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۶ راه ساده و ارزان برای لوکس‌ شدن منزل را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۴۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۴۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…