انواع دستکش‌های زمستانی که باید داشته باشید

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دستکش یکی از اکسسوری‌های مهم پاییز و زمستان است. انتخاب و خرید یک جفت دستکش مناسب، همچون دیگر پوشاک گرم بسیار مهم است.
Untitled 1 198 انواع دستکش‌های زمستانی که باید داشته باشید

از آنجایی که روزهای سردی در پیش داریم برای اینکه دستان خود را گرم نگه دارید به یک دستکش زمستانی مناسب نیاز دارید. در این مطلب از مجله دلتا می‌خواهیم به معرفی انواع دستکش زمستانی بپردازیم.

انواع متنوع دستکش زمستانی

دستکش‌ها یکی از اکسسوری‌های مورد نیاز هر فرد در زمستان هستند که دارای تنوع هستند و می‌توان با توجه به موقعیت نوع آن را انتخاب کرد.

دستکش پشمی

دستکش‌های پشمی بسیار مقاوم و مناسب برای فصل سرد هستند. این دستکش‌ها هم سبک هستند و هم در آن‌ها پوست دست‌ها به‌راحتی نفس می‌کشند و در عین حال از عرق کردن و ایجاد رطوبت در دست‌ها نیز جلوگیری می‌کنند.

دستکش زمستانی پشمی حجم کمی دارد ولی ایجاد گرمای زیادی می‌کند. به هنگام استفاده از این دستکش‌ها می‌توانید به راحتی به کارهای خود بپردازید و حتی در هوای سرد بدون محدودیت انگشتان خود را تکان دهید.

اغلب دستکش‌های پشمی یک لایه نازک عایقی دارند تا مقاومت بیشتری در برابر رطوبت محیط داشته باشند. دستکش‌های پشمی از دستکش‌های ضدآب طبیعی هستند بنابراین، در سرمای بسیار شدید چندان مناسب نیستند.

دستکش زمستانی

دستکش زمستانی عایقی

این دستکش یک دستکش زمستانی مناسب است که دست‌ها را بسیار گرم نگاه می‌دارد و به صورت طبیعی یا مصنوعی عایق‌بندی شده‌ است. این نوع از دستکش‌ها مقاومت زیادی در برابر آب‌ و هوای سرد دارند و در هر شرایط آب‌ و هوایی دست‌ها را گرم نگه می‌دارند. این دستکش‌ها برای ورزش‌های زمستانی، اسکی و غیره مناسب هستند.

دستکش زمستانی

دستکش‌های نازک و آستری

به‌طور کلی لباس‌های نازک که زیر لباس‌های گرم و ضخیم زمستانی پوشیده می‌شوند، تاثیر زیادی در گرم و خشک نگه‌داشتن بدن دارند. دستکش زمستانی آستری نازک اغلب زیر دستکش‌های ضخیم استفاده می‌شود تا در سردترین روزها نیز دست‌ها را گرم نگه دارند.

این دستکش‌ها بسیار نازک هستند و از مواد کشی درست می‌شوند و به نحوی طراحی شده‌اند که به دست‌ها می‌چسبند و احساس خشکی و راحتی به دست‌ها می‌دهند. این دستکش‌ها سبک هستند و خیلی راحت در جیب جا می‌گیرند بنابراین می‌توانند همیشه همراه شما باشند.

دستکش زمستانی

دستکش‌های ضدآب

دستکش‌های ضدآب از مواد بسیار صنعتی و مقاوم درست می‌شوند و برای روزهای بارانی، برفی و حتی سرد و خشک نیز مناسب هستند. این دستکش‌ها از نفوذ آب و رطوبت به دست جلوگیری می‌کنند و حتی رطوبت و عرق انگشتان را نیز جذب می‌کنند. اغلب دستکش‌های ضدآب، ضد باد نیز هستند.

این دستکش‌ها نیز دست‌ها را گرم نگاه می‌دارند و در عین حال کمک می‌کنند تا وسایل و ابزار لمسی پیرامون را نیز به‌راحتی مورد استفاده قرار دهید بدون آنکه مجبور شوید دستکش را از دست خود درآورید.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه ۷ مدل کلاه شیک زمستانی امسال را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۰۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۵۰ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۵۳ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…