در این رستوران عجیب میمون‌ها از شما پذیرایی می‌کنند!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رستوران و غذا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر است. در نقاط مختلف دنیا رستوران‌هایی وجود دارند که ممکن است کمی غیر معمول باشند و شما را انگشت به دهان بگذارند.
رستوران میمون ها در ژاپن

تجربه نشان می‌دهد که اتفاقا این رستوران‌های شگفت‌انگیز مورد استقبال بسیاری از گردشگران و علاقه‌مندان به غذا قرار می‌گیرند. بازدید و صرف کردن غذا در عجیب‌ترین رستوران‌های دنیا می‌تواند از بخش‌های هیجان‌انگیز یک سفر باشد که معمولا افراد خوش خوراک را به وجد می‌آورد. حال فرض کنید که مهمان رستورانی باشید که میمون‌ها از شما پذیرایی می‌کنند. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با رستوران میمون ها در ژاپن آشنا شوید.

nvcd در این رستوران عجیب میمون‌ها از شما پذیرایی می‌کنند!

رستوران میمون ها در ژاپن

رستوران منحصربه‌فرد و زیبای کایابوکیا تاورن (Kayabukiya tavern)‌، رستورانی عجیب و باورنکردنی در کشور ژاپن در شهر توکیو است که پیشخدمت‌های این رستوران دو میمون به نام‌های یات چان (yat – chan) و ماکاکو (maqacue) هستند.
یات چان و ماکاکو، دو میمون باهوش رستوران کایابوکیا تاورن، وظیفه پذیرایی کردن و همچنین سرو نوشیدنی را در این رستوران دارند. این دو میمون باهوش از جمله حرفه‌ای‌ترین و ماهرترین کارکنان رستوران کایابوکیا تاورن هستند. در خصوص دستمزد یات چان و ماکاکو باید افزود که این دو میمون به عنوان دستمزد از مشتریان دانه‌های سویا دریافت می‌کنند.

fyikf در این رستوران عجیب میمون‌ها از شما پذیرایی می‌کنند!
شهرت و آوازه این رستوران منحصربه‌فرد، به قدری در جهان هیاهو به پا کرده است که مردم از سراسر دنیا برای غذا خوردن به رستوران کایابوکیا تاورن مراجعه می‌کنند تا شاهد پذیرایی میمون‌ها باشند.

مشتریان این رستوران، به محض ورود، با میمونی رو به رو می‌شوند که برای آنان حوله داغ و ظرف آب می‌آورد تا مشتریان پیش از سرو غذا دستان خود را بشویند و با حوله خشک کنند. پس از این کار میمون پیشخدمت، ظرف آب و حوله را می‌برد. بعد از آن با یک لیوان آبمیوه‌ باز می‌گردد . میمون‌های رستوران کایابوکیا تاورن برای خوش‌آمد گویی به مشتریان از آنان با آبمیوه، پذیرایی می‌کنند تا زمانی که غذای سفارش داده شده مشتریان آماده سرو شود. صرف غذا در چنین محیط عجیبی تجربه‌ای به یاد ماندنی را برایتان رقم خواهد زد.

b jlb 1 در این رستوران عجیب میمون‌ها از شما پذیرایی می‌کنند!

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند تجربه اقامتی هیجان‌انگیز در غار شخصی.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۱۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۱۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…