۷ نکته طلایی برای چیدمان گلدان در منزل

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گلدان در دکوراسیون منزل یکی از مورد استفاده‌ترین لوازم تزیینی است. هدف اصلی استفاده از گلدان‌ها، نگهداری گل‌ها در منزل است.
روش‌ های دکوراسیون داخلی با گلدان

گلدان‌ها اغلب برای تزیین استفاده می‌شوند. گلدان‌ها می‌توانند یک فضای بسیار زیبا و شاد در خانه ایجاد کنند و به‌طور طبیعی هر فضایی را با رنگ و بافت خود بپوشانند. این عناصر دکوری می‌توانند به اتاق شما حس خاصی اضافه کرده و فضای آن را رمانتیک‌تر کنند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان روش‌ های دکوراسیون داخلی با گلدان می‌پردازیم.

گلدان‌ها را در سایزهای مختلف انتخاب کنید

گلدان‌ها در ارتفاعات متفاوت، نه تنها به‌عنوان قطعات جداگانه جلب توجه می‌کنند، بلکه در فضاها نیز اثر مثبتی دارند. با استفاده از مجموعه‌ای از گلدان‌ها می‌توانید از این شکل دکوراسیون مناسب برخوردار شوید. ابعاد بلند، متوسط و کوچک، چیدمان این گلدان‌ها را آسان می‌کند و به فضاهای بزرگ‌تر عمق می‌بخشد.

روش‌ های دکوراسیون داخلی با گلدان

قرارگیری مناسب گلدان‌های بزرگ و کوچک

گلدان‌های بزرگ چه خالی یا پر باشند، می‌توانند در گوشه‌ها یا در مناطقی با سقف بلند در روی میز چشمگیر شوند. اگر گلدان‌ها کوچک هستند می‌توان برای تزیین هر نوع قفسه، به‌عنوان یک قطعه مرکزی بر روی میز غذاخوری یا برای اضافه کردن ارتفاع در کنار مجسمه‌های کوچک و قاب عکس‌ها استفاده کرد.

روش‌ های دکوراسیون داخلی با گلدان

گلدان‌های مشابه را کنار هم به‌کار ببرید

یک ظاهر براق و مدرن همان چیزی است که بسیاری در دکوراسیون با گلدان ترجیح می‌دهند. ساده‌ترین راه برای رسیدن به این نوع دکوراسیون، استفاده از چندین گلدان مشابه در کنارهم است. اگر چه ممکن است بسیاری فکر کنند که بهترین روش برای به نمایش گذاشتن گلدان‌های چندگانه این است که آن‌ها را در اطراف اتاق پخش کنیم، اما توجه کنید که این روش می‌تواند باعث شلوغی اتاق شما شود.

گلدان‌ های مشابه کنار هم

از گلدان‌ها برای کاشت گیاهان خانگی استفاده کنید

یکی از روش‌ های دکوراسیون داخلی با گلدان این است که گلدان‌ها را با گل‌های طبیعی یا مصنوعی پر کنید تا رنگ و شادابی را به اتاق خود اضافه کنید. استفاده از آن‌ها برای گل‌های فصلی مثل گل‌های پاییزی در یک گلدان آویزان از سقف، شاخه‌های درخت کاج در زمستان و گل‌های نیلوفر در بهار، همه راه‌های خوبی برای به‌روز کردن دکوراسیون گلدان شما در هر فصل هستند.

گلدان‌ها را در بخش‌های نورگیر خانه قرار دهید

راه‌حل دیگری برای دکوراسیون با گلدان این است که آن‌ها را در جایی که نور می‌گیرند قرار دهیم. این نکته مخصوصا برای گلدان‌های پر زرق و برق و گلدان‌هایی که در آن‌ها گل‌های طبیعی کاشته‌ایم، مهم است. جلوی پنجره‌ها، راه‌های ورودی و نزدیک منابع نور، مکان‌های عالی برای قراگیری این گلدان‌ها هستند. برای دیدن گلدان‌های جذاب به مطلب ۵ گلدان شیک و جذاب در دکور منزل شما سر بزنید.

گلدان زیبا در دکوراسیون

گلدان‌ها را با اقلام و مواد منحصربه‌فرد پر کنید

برای یک دکوراسیون با گلدان در خانه، می‌توانید آن را به غیر گل‌ها با عناصر تزیینی مانند ماسه یا مخروط‌های کاج کوچک و بزرگ پر کنید و آن را در جایی برجسته قرار دهید. برای پیدا کردن مناسب‌ترین اقلام برای گلدان‌های خود، به دکوراسیون اتاق خود نگاه کنید و به اشیای کوچکی که در آن یافت می‌شود، فکر کنید.

از گلدان‌های خود به‌عنوان پایه شمع استفاده کنید

یکی از روش‌ های دکوراسیون داخلی با گلدان استفاده از یک گلدان بزرگ برای قرار دادن شمع‌های خوش عطر و رنگ است. گلدان‌های شیشه‌ای به افزایش نور شعله کمک می‌کند و بخش‌های بالای دیواره‌های آن از آسیب رسیدن به دلیل گرما جلوگیری می‌کنند. این بهترین کار در دکوراسیون با گلدان‌های شفاف است.

گلدان‌ها به‌عنوان پایه شمع

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۶ عادت غلط در چیدمان نشیمن که باید تغییر دهید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۱۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ دی ۱۴۰۰ در ۵:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…