خاص‌ترین لباس‌های زمستانی امسال

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زمان آن رسیده که کمی حال‌وهوای زمستانه به استایل خود اضافه کنیم، اما درست کردن استایلی که هم بتواند شما را راضی کند و هم در روزهای سرد شما را گرم نگه دارد، کار راحتی نیست.
Untitled 1 179 خاص‌ترین لباس‌های زمستانی امسال

نکاتی برای استایل زمستانی شیک و دخترانه مانند چند لایه لباس پوشیدن به روشی زیبا و اکسسوری‌های شیک که می‌توانید با استفاده از آن‌ها لباس‌های ساده کمد خود را جذاب کنید مواردی است که باید در زمستان به آن‌ها دقت کنید. ما در این مطلب از مجله دلتا به شما کمک خواهیم کرد.

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد سال

پالتو پاستیلی

می‌توان یک پالتوی پاستیلی زیبا را برای متفاوت به‌نظر رسیدن از دیگران و داشتن یک استایل زمستانی شیک و دخترانه با دامن و پلیور پوشید. جوراب شلواری مشکی و بوت، این استایل رنگارنگ را ساده نگه می‌دارد.

استایل زمستانی شیک

کت خز مصنوعی

یک لباس به ظاهر گران‌قیمت می‌تواند ظاهر غیررسمی و ساده‌‌ترین لباس‌های کمد می‌توانند شما را رسمی کنند. کت خز مصنوعی با یک تی‌شرت و شلوار ساده استایل زیبایی است. این استایل زمستانی را می‌توانید با یک جفت کتونی ساده به استایل غیر رسمی تبدیل کنید.

استایل زمستانی شیک

اکسسوری شیک در استایل زمستانی شیک

نحوه اضافه کردن اکسسوری درست می‌تواند کاری کند تا ظاهر لباس‌های ساده شما گران‌قیمت‌تر به‌نظر بیاید. یک دستبند پهن، کیف دستی مشکی خانمانه، زیورآلات ظریف، کفش پاشنه بلند نود، شلوار جین پاره و تی‌شرت آستین بلند شما را برای دورهمی‌های دوستانه آماده می‌کند.

استایل زمستانی شیک

پلیور با آستین لبه خزدار

در این فصل بسیاری از دیزاینرها ایده‌های خود را از آستین زنگوله‌ای شکل گرفته تا به کار بردن خز در لبه آستین، با انجام جزئیات زیاد روی آستین‌ها انجام می‌دهند. یک پلیور ساده با اضافه شدن خز به لبه آستین‌ها بسیار خاص و شیک به نظر می‌رسد.

استایل زمستانی دخترانه

پیراهن زمستانه جزئی از استایل زمستانی شیک

حتی در سردترین روزهای سال نیز یک پیراهن زمستانه بافتنی می‌تواند بهترین ایده برای علاقه‌مندان دنیای مد و فشن باشد. تنها کافیست تا این لباس ترند را با جوراب شلواری، چکمه بلند و پالتو گرم زمستانه ست کنید. اگر نیاز دارید می‌توانید به راحتی حتی آن را با کت خزدار بپوشید.

استایل زمستانه

پالتو زرد رنگ

در روزهای خاکستری زمستان، می‌توانید حال و هوای خود را با پالتوی رنگی شاداب کنید. پالتو زرد رنگ را می‌توانید با بلوز و شلوار جین بپوشید و یا می‌توانید برای عروسی‌های زمستانه یا شام‌ خوردن در فضای آزاد از آن استفاده کنید.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه نکات طلایی که افراد خوش پوش رعایت می‌کنند را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۲:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۵۹ ق٫ظ

    ممنون از متنتون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۲ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۳۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۴۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…