۵ ترکیب رنگ عالی برای بخش‌های مختلف خانه

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب ترکیب رنگ عالی برای بخش‌های مختلف خانه آن را زیباتر نشان داده و ملزومات داخل آن را بهتر جلوه می‌دهد.
ترکیب رنگ عالی برای دکوراسیون خانه

برای اینکه یک ترکیب رنگ عالی داشته باشید، باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید تا به بهترین نتیجه برسید. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی نمونه‌هایی از ترکیب رنگ عالی برای دکوراسیون خانه می‌پردازیم.

قهوه‌ای، آبی، کرم، یک ترکیب رنگ عالی

این ترکیب رنگ برای اتاق نشیمن، سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق غذاخوری ‌و دیگر  بخش‌های خانه است. مبلمان قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای روشن در کنار موکت‌های قهوه‌ای روشن و بالش‌های آبی صورتی، ترکیب زیبایی است که در این نمونه رعایت شده است. این دکوراسیون، دکوراسیونی دلنشین و به نوعی خانوادگی است که مناسب خانه‌هایی با جمعیت زیاد است.

ترکیب رنگ عالی برای دکوراسیون خانه

دارچینی، بنفش و سبز، دلنشین و طبیعی

در دکوراسیون این اتاق خواب از سه رنگ دارچینی یا همان قهوه‌ای مات، بنفش و سبز استفاده شده است. به این شکل که موکت، روتختی و بالش‌های این اتاق بنفش است و عناصر‌ قهوه‌ای مثل میز، آینه و سقف در آن قرار دارد. عنصر‌های طبیعی و گیاهان نیز احساس طبیعی و سرزندگی را به خانه شما می‌بخشند.

ترکیب رنگ عالی برای دکوراسیون خانه

ترکیب‌ رنگ بژ، کرم و قهوه‌ای

برای اینکه دکوراسیون اتاق حالت تکراری به خود نگیرد، می‌توانید از این رنگ‌ها در ملزومات مختلف استفاده کنید. به‌عنوان مثال دو آباژور با رنگ‌های بژ و کرم در دو طرف تخت خوابی قرار گرفته است که بالش و پتوی آن به رنگ کرم، رو تختی به رنگ قهوه‌ای و پرده‌ای در پشت آن به رنگ کرم است. در این ترکیب رنگ عالی، هر سه رنگ در طیف‌های یکسانی هستند و به نوعی مکمل یکدیگر به‌شمار می‌روند.

ترکیب‌ رنگ بژ، کرم و قهوه‌ای

 ترکیب رنگ‌های پالت صورتی

در این اتاق پذیرایی، طیف‌های مختلفی از رنگ صورتی وجود دارد که لطافت خاصی را به اتاق بخشیده‌اند. تمام ملزومات و عناصر این اتاق، دارای رنگ صورتی هستند. از پرده‌ها بگیرید تا مبلمان، موکت، دیوارها و حتی درب ورودی اتاق. این ترکیب رنگ عالی برای اتاق خواب‌های دخترانه می‌تواند بسیار جذاب و دلنشین باشد. همچنین اگر شما طالب آرامش و راحتی در اتاق خواب یا سالن پذیرایی هستید، می‌توانید از این رنگ استفاده کنید.

 ترکیب رنگ‌های پالت صورتی

ترکیب‌ رنگ‌های سیاه، سفید و سبز

این سه رنگ، برای فضاهای دوستانه و صمیمی بسیار جذاب و زیبا است. شما می‌توانید‌ از این ترکیب رنگ عالی در سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه خانه خود نیز استفاده کنید. رنگ مشکی نشانه جسارت، رنگ سبز نشانه طراوت و شادابی و رنگ سفید نیز رنگی است که از آن با پاکیزگی و مدرنیزه بودن یاد می‌شود. ترکیب این سه رنگ می‌تواند تمام جریانات مثبت را در فضای شما به راه بیندازد.

ترکیب‌ رنگ‌های سیاه، سفید و سبز

پیشنهاد مطالعه: مطلب با شال مبل دکور منزل را متحول کنید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۴:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ بهمن ۱۴۰۰ در ۹:۵۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۱:۲۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۱:۴۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۴ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…