آبرسانی گیاهی به پوست زیر چشم

۱۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پیری بخشی از روند زندگی است و سفت شدن و چاق شدن پوست کم می‌شود. چشم‌ها اغلب اولین ناحیه هستند که به دلیل پوست ظریفی که دارند علائم چین و چروک را نشان می‌دهند.
Untitled 1 166 آبرسانی گیاهی به پوست زیر چشم

چشم‌ها دریچه‌ای به روح و انتقال‌دهنده احساسات ما هستند. آن‌ها ما را منحصربه‌فرد می‌کنند اما وقتی کسل و خسته هستیم راه حل چیست؟ جوانسازی و آبرسانی به پوست زیر چشم می‌تواند به ما ظاهری زیبا و دلنشین بدهد. اگر به دنبال راهی سالم برای جوانسازی دور چشم خود هستید، با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید.

خشک شدن پوست زیر چشم

عوامل متعددی مانند شرایط آب و هوایی، رطوبت کم آب و هوای خشک به ویژه در زمان تغییرات فصلی، استفاده بیش از حد از آب گرم، سالخوردگی، پاک نکردن آرایش، مالش زیاد و مواد شیمیایی شدید موجود در صابون‌ها و محصولات مراقبت از پوست می‌تواند عامل خشکی پوست اطراف چشم باشد.

آبرسانی به پوست زیر چشم

آبرسانی به پوست زیر چشم با روش‌های طبیعی

ژل آلوئه‌ورا برای آبرسانی به پوست زیر چشم

آلوئه‌ورا پوست شما را آبرسانی و مرطوب می‌کند. از چین و چروک جلوگیری کرده و به‌ویژه برای درمان پوست خشک اطراف چشم مفید است. یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا تازه را به آرامی اطراف چشم خود ماساژ دهید. بگذارید یک شب روی آن بماند و روز بعد آن را بشویید. هر شب این کار را تکرار کنید.

روغن بادام

این روغن یک نرم‌کننده عالی برای جوانسازی آبرسانی پوست زیر چشم است که می‌تواند پوست خشک را التیام بخشد. روغن بادام را به آرامی روی پوست اطراف چشم خود ماساژ دهید. بگذارید یک شب روی آن بماند و صبح روز بعد آن را بشویید. این درمان را هر شب تکرار کنید.

آبرسانی به پوست زیر چشم

روغن ویتامین E برای آبرسانی به پوست زیر چشم

ویتامین E یک آنتی اکسیدان عالی است. اثرات ضد پیری دارد و سیاهی دور چشم را نیز کاهش می‌دهد. دو عدد کپسول ویتامین E را با احتیاط باز و روغن آن را خارج کنید. روغن را دور چشمان خود ماساژ دهید. بگذارید یک شب روی آن بماند. هر شب این کار را تکرار کنید.

گلیسیرین

گلیسیرین پوست شما را هیدراته نگه می‌دارد و از خشکی آن جلوگیری می‌کند. مقداری گلیسیرین روی پدهای پنبه‌ای بمالید. پد‌ها را روی چشمان خود قرار دهید و بگذارید پنج دقیقه روی آن‌ها بماند. گلیسیرین را یک شب روی پوست خود بگذارید و صبح روز بعد آن را بشویید. هر شب این کار را تکرار کنید.

چای سبز کیسه‌ای

چای سبز، جوان‌کننده پوست است. استفاده از چای سبز کیسه‌ای روی می‌تواند آبرسانی به پوست زیر چشم را انجام دهد. دو کیسه چای را برای چند دقیقه در آب داغ قرار دهید. آن‌ها را بیرون بیاورید و بگذارید خنک شوند. سپس آن‌ها را روی پلک‌های خود قرار دهید.

آبرسانی به پوست زیر چشم

عسل

عسل، یک آبرسان فوق‌العاده، نرم‌کننده و مرطوب‌کننده عالی است که با جلوگیری از، از دست دادن آب و مرطوب نگه‌داشتن آن، آبرسانی به پوست زیر چشم را انجام می‌دهد و پوست شما را سالم نگه می‌دارد. یک لایه بسیار نازک عسل را روی پوست اطراف چشم خود بمالید. بگذارید بیست دقیقه بماند. آن را با آب ولرم بشویید. این روتین را هر شب تکرار کنید.

خیار برای آبرسانی به پوست زیر چشم

خیار بر روی پوست اثر خنک‌کنندگی دارد. هنگامی که در ناحیه چشم استفاده می‌شود، سیاهی دور چشم را کاهش می‌دهد و باعث آبرسانی و پاکسازی پوست زیر چشم می‌شود.

مجله دلتا

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب بهترین روتین روزانه مراقبت از پوست برای افراد پرمشغله را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۲ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۹ ق٫ظ

    🙏🏻🌻

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۰۶ ب٫ظ

      سپاس از شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۵۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۵۵ ق٫ظ

    خیلی خوبه

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در ۴:۰۶ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۸:۲۱ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در ۶:۳۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…