بهترین ایده‌ها برای دکوراسیون دیوار تلویزیون

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دکوراسیون اطراف تلویزیون از آن جهت که جزو نقاط کانونی و اثرگذار است، از اهمیت بالایی برخوردار است.
ایده های کاربردی دکوراسیون اطراف تلویزیون

برای تزیین فضای دکوراسیون اطراف تلویزیون ایده‌های مختلفی وجود دارد. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده های کاربردی دکوراسیون اطراف تلویزیون می‌پردازیم.

تابلوهای مورد علاقه شما روی دیوار

اگر تلویزیون شما از جمله تلویزیون‌های دیواری است، می‌توانید از ایده گالری دیواری استفاده کنید. شما برای زیباتر کردن دکوراسیون اطراف تلویزیون، می‌توانید از قفسه و شلف نیز استفاده کنید. تابلوهای خانوادگی ‌و تابلوهای نقاشی خود، یا اقلام دکوری مثل مجسمه و غیره را روی این قفسه‌ها قرار دهید. اگر قصد ایجاد گالری دیواری دارید بهتر است پس زمینه دیوارتان را سفید کنید. در هر صورت، ایجاد نمایشگاهی از تابلوهای مورد علاقه شما کنار تلویزیون، بسیار خوب و جذاب است.

ایده های کاربردی دکوراسیون اطراف تلویزیون

 نصب چراغ های تزیینی روی دیوار

اگر به دنبال ایجاد فضایی شیک و مدرن در فضای اطراف تلویزیون خود هستید، می‌توانید از لامپ‌های دیواری نیز استفاده کنید. این لامپ‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار موجود است و هر شخص ‌با توجه به سلیقه و ویژگی‌های دکوراسیون خانه خود، می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. چراغ‌هایی ریسه مانند نیز، ایده‌های خوبی برای قرار گرفتن در قسمت اطراف میز تلویزیون شما هستند.

ایده های کاربردی دکوراسیون اطراف تلویزیون

ایجاد حال و هوای قدیمی در‌فضای اطراف تلویزیون

یکی از ایده‌های جالبی که برای دکوراسیون اطرا‌ف تلویزیون می‌توانید از‌ آن بهره ببرید، استفاده از عناصر قدیمی است. به‌کارگیری میز تلویزیونی با شرح و سبک چوب قدیمی و قرار دادن دکوری‌ها و مجسمه‌های ‌چوبی روی آن و یا قرار دادن تابلوهای قدیمی و اقلام تزیینی که به نوعی نمایانگر گذشته است این ایده را کامل می‌کند. در این صورت، حس و حال خانه شما بسیار عوض شده و سبک روستیک در خانه شما ایجاد می‌شود.

حال و هوای قدیمی در‌فضای اطراف تلویزیون

استفاده از شمع و گل برای دکوراسیون اطراف تلویزیون

یکی از ایده های کاربردی دکوراسیون اطراف تلویزیون اینکه از تعدادی شمع و جاشمعی جذاب در کنار گل‌های طبیعی و مصنوعی استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از یک قفسه روی دیوار، تعدادی شمع و گل در کنار هم قرار داده و فضا را جذاب کنید. ایده‌های استفاده از شمع در دکوراسیون را در مطلب با شمع آرایی دکور منزل خود را رویایی کنید بخوانید.

استفاده از شمع و گل

 استفاده از باکس‌های دیواری و کمد دیواری

دیوارهای اطراف میز تلویزیون معمولا بی‌استفاده هستند. از این رو می‌توانید باکس‌های دیواری را روی آن‌ها اجرا کنید تا علاوه بر صرفه‌جویی در فضا و استفاده از فضای اضافه، نمای خالی و زشت دکوراسیون اطراف تلویزیون در ذوق نزند. اگر دیوار اطراف میز تلویزیون شما نسبتا بزرگ است، به جای باکس دیواری از کمد دیواری استفاده کنید. یک کمد دیواری اضافه می‌تواند کمک بسیار زیادی در ایجاد نظم و ترتیب در خانه شما کند. اگر از این ایده استفاده کردید، سعی کنید آن را کمی متفاوت و زیبا کنید تا از لحاظ زیبایی در سطح پایینی قرار نداشته باشد.

 استفاده از باکس‌های دیواری و کمد دیواری

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۶ راه ساده و ارزان برای لوکس‌ شدن منزل را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۵۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۰ در ۰:۲۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در ۷:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…