۶ راه ساده و ارزان برای لوکس‌ شدن منزل

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از ویژگی‌های مهم و تاثیرگذار در خانه‌های ساده، شیک و لاکچری استفاده درست از رنگ‌ها است که نباید از هر رنگی در فضا استفاده کرد.
دکوراسیون داخلی لوکس و شیک

خانه لوکس خانه‌ای است که حداکثر استانداردهای یک دکوراسیون شیک در آن رعایت شود. در این مطلب از مجله دلتا به بررسی ویژگی‌های دکوراسیون داخلی لوکس و شیک می‌پردازیم.

اضافه کردن پوشش های چوبی در دکوراسیون

دیوارهای خانه را رنگ‌آمیزی کنید، عناصر تازه‌ای به دکوراسیون اضافه کنید و هر عمل دیگری که می‌تواند فضای خوشایندتری برای شما ایجاد نماید را انجام دهید. یکی از کارهایی که پیشنهاد می‌کنیم آن را عملی کنید، استفاده از چوب است. چوب یکی از مصالح جدانشدنی از دکوراسیون‌های لوکس است و از این جهت اگر می‌خواهید خانه‌ای لوکس و درخور تحسین داشته باشید، حتما آن را به‌کار ببرید.

دکوراسیون داخلی لوکس و شیک

رنگ کردن درب‌های خانه

هرچه درب‌های خانه شما شیک‌تر و خلاقانه‌تر باشد، کسانی که آن را می‌بینند شما را بیشتر تحسین خواهند کرد. انتخاب رنگ درب‌ها یک امر کاملا سلیقه‌ای است اما معمولا از سه رنگ سیاه، سفید و قهوه‌ای برای رنگ درب استفاده می‌شود. رنگ‌های مختلف زیبایی‌شناسی‌های گوناگونی دارند و هر رنگ مناسب شرایط مخصوص خود است. بنابراین قاعده این سه رنگ یک قاعده کلی نیست.

دکوراسیون داخلی لوکس و شیک

توجه به دکوراسیون آشپزخانه و کابینت‌ها

آشپزخانه، همیشه جزو قسمت‌هایی بوده است که در دکوراسیون داخلی تاثیر بسیار زیادی گذاشته و طراحی دکوراسیون آن می‌تواند بسیار سخت و چالش برانگیز باشد. هر آشپزخانه، دارای قسمت‌های مختلفی است. در این بین، این کابینت‌ها هستند که نقش تعیین کننده‌ای در نمای کلی آشپزخانه می‌گذارند.

در نتیجه، توجه به شکل و ظاهر آن می‌تواند کمک زیادی به داشتن آشپزخانه و در نهایت خانه‌ای لوکس به شما کند.

توجه به دکوراسیون آشپزخانه و کابینت‌ها

توجه به ملزومات قدیمی و استفاده از وسایل جدید

ترکیب کردن قطعات قدیمی‌تر با دکورهای جدید یک راه سرگرم کننده برای اضافه کردن پیچیدگی و شخصیت در خانه شما است. این کار همیشه یکی از کارهای جذاب و چالش برانگیز در طراحی دکوراسیون یک خانه لوکس به‌شمار می‌رود.

خانه لوکس خانه‌ای است که سبک سنتی و مدرن را در کنار یکدیگر به‌گونه‌ای در معرض نمایش قرار دهد که زیبایی این ترکیب، قدمت ملزومات قدیمی را بپوشاند. استفاده از یادگاری‌های قدیمی مثل ساعت، ظروف، تابلوهای دیواری و رومیزی، کتاب‌های قدیمی، اکسسوری‌های عتیقه و غیره در این زمینه پیشنهاد می‌شود. برای اینکه دکور خانه خود را مجلل کنید مطلب چگونه دکور خانه را شیک و مجلل کنیم؟ را بخوانید.

توجه به ملزومات قدیمی

از رنگ‌های جذاب برای دیوارها استفاده کنید

برای دکوراسیون داخلی لوکس و شیک به رنگ دیوارهای خانه خود اهمیت ویژه بدهید. رنگ دیوارها در خانه باید به شما احساس خوب بدهد و شما را خسته نکند. بهترین رنگ برای افراد مختلف می‌تواند گوناگون باشد. برای مثال به فردی که رنگ‌های فانتزی را می‌پسندد، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های پرجنب و جوش استفاده کند. در مقابل برای افرادی که دیگر فضاهای رسمی را ترجیح می‌دهند، رنگ‌های خاکستری، طوسی و سفید بهترین انتخاب‌ها به‌شمار می‌آیند.

رنگ‌ های جذاب برای دیوارها

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ رنگی که باید در دکور خانه خود داشته باشید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ در ۲:۴۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۵۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…